Κάρτσωνα: «με τον Νίκο θα είμαστε μαζί και στην άλλη μας ζωή»



«Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον Νίκο. Ήταν καρμικό να συναντηθούμε», λέει η Νίκη Κάρτσωνα και μιλά πρώτη φορά για την οικογένειά της! 

Παράλληλα, αναφέρεται σ την απόφασή της να δημοσιοποιήσει πως έκανε botox, αλλά και στις πισώπλατες μαχαιριές που δέχθηκε.

Η Νίκη πόζαρε και μίλησε στο περιοδικό «Hello», όπου άνοιξε την καρδιά της για τον σύζυγό της Νίκο Χατζή και τον γιό τους Φίλιππο, αλλά και παραδέχθηκε πως έχει πονέσει από ανθρώπους που ήταν δίπλα της.

«Ο Νίκος είναι δώρο στη ζωή μου... Και στην άλλη μας ζωή μαζί θα είμαστε», λέει για τον σύζυγό της και προσθέτει ότι την έμαθε «πως αν είμαστε καλά και έχουμε την υγεία μας, είναι όλα καλά».

Παράλληλα, η Νίκη δεν διστάζει να παραδεχθεί πως το παιδί άλλαξε τον γάμο και την ζωή τους: «έχεις μία έννοια που δεν σβήνει ποτέ, ένα πλάσμα σε απόλυτη εξάρτηση από εσένα, που θέλεις να είναι καλά, να μην πάθει κάτι. Σε κάθε στιγμή είμαι σε εγρήγορση», αναφέρει.
Όπως συμπληρώνει, ο μικρός Φίλιππος την έμαθε να είναι υπομονετική και της έδειξε τι είναι η ανιδιοτελής αγάπη.

«Δεν φοβήθηκα όταν δημοσιοποίησα πως έκανα πλαστική. Ήταν πολύ καλή η δουλειά του πλαστικού μου άλλωστε», λέει χαριτολογώντας η Νίκη που έχει παραδεχθεί ότι έχει κάνει botox και ρινοπλαστική.

«Το θεωρώ αστείο να βλέπω γυναίκες αρκετά χρόνια μεγαλύτερές μου να έχουν καλύτερη επιδερμίδα από 20χρονης και να λένε ότι δεν έχουν κάνει botox. Είναι διαφορετικό το να μην πεις τίποτα. Δεν είναι ωραίο, όμως, να ψεύδεσαι», προσθέτει.

Η Νίκη εξομολογείται πως έχει δεχθεί πισώπλατες μαχαιριές που την πόνεσαν πολύ.
«Ήταν μεγάλο μάθημα για εμένα και, πραγματικά, ύστερα από τόσα χρόνια, συγκεκριμένα δύο ανθρώπους τους ευχαριστώ γιατί μου έκαναν τεράστιο καλό», δηλώνει και αποκαλύπτει πως ένιωθε κουρέλι.

«Πέρασα μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου. Κλείστηκα πολύ στον εαυτό μου. Αυτό με άλλαξε. Με έκανε πιο δύσπιστη και επιλεκτική. Όταν την πατάς από ανθρώπους που έχεις δίπλα σου και έχεις μοιραστεί τα πάντα μαζί τους, αναγκαστικά αλλάζεις... Η φιλία είναι κάτι στο οποίο επενδύεις και, όταν αυτό που παίρνεις είναι μαχαιριές, σε πονάει», καταλήγει.