Lady Gaga: «Εξακολουθώ να καπνίζω πολλή μαριχουάνα όταν γράφω μουσική»

Μερικές ώρες μετά την άκρως εκκεντρική εμφάνισή της μέσα σε ένα γιγάντιο αβγό στην τελετή απονομής των βραβείων Grammy, η αντισυμβατική ερμηνεύτρια φέρεται να αποκαλύπτει τα «μυστικά της εμφάνισής της».

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του Άντερσον Κούπερ με τίτλο «60 Μinutes» που προβάλλεται από το CNN, η διάσημη ερμηνεύτρια αποκάλυψε πολλά πράγματα για την προσωπική της ζωή, αλλά και τις «πηγές» που ενισχύουν τις δικές της πρωτοποριακές ιδέες, όπως αυτή της εμφάνισής της μέσα από ένα ομοίωμα αβγού.

«Εξακολουθώ να καπνίζω πολλή μαριχουάνα όταν γράφω μουσική. Οπότε δεν είμαι διατεθειμένη να το παίξω ένα γλυκό, νηφάλιο πλάσμα μόνο και μόνο για τη συνέντευξή μας, γιατί δεν είμαι έτσι», αποκάλυψε η ερμηνεύτρια.

Στη συνέχεια της συζήτησης η τραγουδίστρια δεν μίλησε απλά για τον εαυτό της, αλλά άφησε τα στοιχεία του χαρακτήρα της να διαφανούν αβίαστα. Πρότεινε στο δημοσιογράφο να συνεχίσουν τη συζήτηση σε κάποιο γειτονικό μπαρ στο Λονδίνο: «Καταλήξαμε να πίνουμε ουίσκι, το οποίο δεν μου αρέσει κιόλας. Με κατάφερε να πιω δύο ποτά και στο τέλος αναγκάστηκα να σταματήσω τη συνέντευξη επειδή είχα σχεδόν μεθύσει και δεν μπορούσα να κάνω άλλες ερωτήσεις!», αποκάλυψε ο Άντερσον Κούπερ.

Από την πλευρά της, η Lady Gaga ξεκαθάρισε ότι οι δηλώσεις της περί χρήσης ναρκωτικών δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ότι προβάλλουν κάποιο πρότυπο που θα μπορούσε να παρασύρει κάποιον θαυμαστή ή θαυμάστριά της: «'Ο,τι κάνουν οι καλλιτέχνες είναι η ζωή τους. Δεν λέω ψέματα. Δεν είμαι ψεύτρα. Έχω μια σχέση εμπιστοσύνης με τους θαυμαστές μου. Ξέρουν ακριβώς ποια είμαι και τους μοιάζω πάρα πολύ, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.