Eγκυος η Σταματίνα Τσιμτσιλή

Ένα πολύ ευχάριστο νέο ανακοίνωσε στην σημερινή της εκπομπή η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Όπως παραδέχτηκε η όμορφη παρουσιάστρια, περιμένει το πρώτο της παιδάκι, κάτι που έχει φέρει μεγάλη χαρά τόσο σε εκείνη, όσο και στον σύζυγό της, Θέμη Σοφό.
Η Σταματίνα είπε, την ώρα που είχε απέναντί της την Λίτσα Πατέρα, ”Δεν το κρύβω ότι στην προσωπική μου ζωή είμαι πολύ καλά και ελπίζω σε λίγους μήνες να είμαι και καλύτερα”. Με αυτά τα λόγια η γλυκιά παρουσιάστρια ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται να γίνει μητέρα.

Η Σταματίνα είναι ήδη 3,5 μηνών έγκυος και, όπως είπε, το κρατούσε κρυφό μέχρι να βεβαιωθεί ότι όλα θα πάνε καλά. “Είναι κάτι που το κρατάς για καιρό κρυφό και εγώ το κρατάω εδώ και 3,5 μήνες περίπου, γιατί φοβόμουν να το παραδεχτώ και στον εαυτό μου. Δεν ήρθε και αμέσως και ήμουν λίγο αγχωμένη να πάνε όλα καλά…” ανέφερε συγκινημένη η Σταματίνα.ταματίνα Τσιμτσιλή ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της!