MΑΡΙΑ ΣΟΛΩΜΟΥ: Σκέφτεται να φύγει από την Ελλάδα για χάρη του παιδιού της;

Η γνωστή ηθοποιός δεν βλέπει τηλεόραση: «Έχω να δω δύο χρόνια τηλεόραση... Αν θέλω να δω κάτι, θα μπω στο ίντερνετ να το δω - που δεν θέλω» και δεν τροφοδοτεί τα media με σπαρταριστές ειδήσεις για τα προσωπικά της: «Δεν θα ξεπουλήσω κάτι προσωπικό για να έρθει κόσμος στο θέατρο ή για να με δουν στην τηλεόραση. Τα προσωπικά μου είναι προσωπικά μου. Τώρα, αν βγαίνουν στη φόρα για κάποιους
λόγους που δεν μπορώ να ελέγξω ή αν αυτά που λέω θεωρούνται ξεπούλημα της προσωπικής μου ζωής, αυτό είναι άλλο θέμα».

Κάποιες από τις δηλώσεις της χαρακτηρίστηκαν «προκλητικές» από μερίδα του κόσμου:

«Δεν ορίζω τη ζωή μου βάσει μιας ταμπέλας. Είμαι απ' όλα, ανάλογα με την περίσταση και την περίοδο... Λέω την άποψή μου και, αν σε σοκάρει, λυπάμαι πάρα πολύ. Μην τη διαβάσεις. Τι να κάνουμε; Από ένα σημείο και έπειτα είπα “κοίταξε να δεις, δεν μπορείς να αρέσεις παντού!” Δεν υπάρχει άνθρωπος που να αρέσει σε όλους».

Σκέφτεται να φύγει στο εξωτερικό για χάρη του παιδιού της; «Δεν το βλέπω στην Ελλάδα καθόλου. Το βλέπω μόνο στο εξωτερικό... Δεν έχει άλλη επιλογή. Θα ξέρει ότι, όταν μεγαλώνουν τα παιδάκια, τελειώνουν το σχολείο και πηγαίνουν στο εξωτερικό. Με αυτήν τη λογική θα μεγαλώσω το παιδί και τελείωσε. Βέβαια, μέχρι τα 18, δεν ξέρεις τι γίνεται».