David Beckham: Αυτή τη στιγμή είμαι ο σοφέρ των παιδιών μου

Μιλώντας στην εκπομπή του Τζόναθαν Ρος, ο Μπέκαμ μίλησε για τη σχέση του με τα παιδιά, τη Βικτόρια αλλά και πόσο απολαμβάνει το να είναι πατέρας.
«Αυτή τη στιγμή θα έλεγα ότι είμαι ο σοφέρ των παιδιών μου. Πάω τα αγόρια στο σχολείο με το αμάξι, στη συνέχεια πηγαίνω και τη Χάρπερ και την ξαναπαίρνω ύστερα από μερικές ώρες. Πάω μαζί τους για φαγητό και κάνω και άλλα πράγματα μέσα στη διάρκεια της ημέρας» δηλώνει ο ποδοσφαιριστής.

Σε ερώτηση του Ρος αν τα παραπάνω τον κάνουν να φαίνεται λίγο σπιτόγατος, ο Μπέκαμ απάντησε: «Ναι με κάνουν, αλλά το λατρεύω. Είμαι πολύ τυχερός με τέτοια οικογένεια».

Εκτός όμως από τα παιδιά του, δείχνει να απολαμβάνει και το επιχειρηματικό δαιμόνιο της γυναίκας του.

«Η Βικτόρια έχει κάνει μια εκπληκτική καριέρα επειδή απλά δουλεύει πολύ σκληρά. Της αξίζει όλη η επιτυχία. Είναι σκληρά εργαζόμενη γυναίκα και τα καταφέρνει μια χαρά».