Γαρμπή: Δεν θέλω να χάσω τον Διονύση

H Καίτη Γαρμπή μίλησε στο περιοδικό "OK!" για τον αγαπημένο της Διονύση Σχοινά και αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή ήρθε πολύ κοντά στο θάνατο.

Έφτασες ποτέ κοντά στον θάνατο;
Ναι. Τα Χριστούγεννα του 1999, θυµάµαι, όπως ήµουν στο κρεβάτι και θήλαζα τον γιο µου, που ήταν 1 µηνός ένιωσα έναν τόσο έντονο πόνο που νόµιζα ότι θα πεθάνω. Αισθανόµουν ότι έσβηνε η αναπνοή µου. Άφησα το µωρό στην αγκαλιά της µητέρας µου, ξάπλωσα στο κρεβάτι και σκέφτηκα: «Κάπως έτσι λοιπόν είναι όταν πεθαίνεις. 
Μα είναι τόσο ωραία η ζωή µου. ∆εν είναι κρίµα να χάσω τον ∆ιονύση και το παιδί µου και να µε χάσουν κι αυτοί;».
Ευτυχώς, διατήρησα την ψυχραιµία µου. Επικοινώνησα αµέσως µε τον γιατρό µου, ο οποίος ήρθε και µε πήρε σηκωτή και µε πήγαν µε ασθενοφόρο στο νοσοκοµείο όπου διέγνωσαν µία άσχηµη µορφή παγκρεατίτιδας. ∆εν µπορώ να σου πω ότι ύστερα από αυτή την εµπειρία δεν φοβάµαι πια τον θάνατο, παρόλο που έχω διαβάσει πολύ για το συγκεκριµένο θέµα. Όµως τώρα πια ξέρω και δέχοµαι τα πάντα ως µέρος της εξέλιξης λέγοντας πάντα: «Όλα καλά, δόξα τω Θεώ».

Με τον Διονύση είστε μαζί 16 χρόνια. Πέρασε ποτέ κρίση η σχέση σας;

"Είμαστε δύο διαφορετικοί άνθρωποι, οπότε και θα διαφωνήσουμε και θα κοντραριστούμε και θα τσακωθούμε. Αλλά σεβόμαστε υπερβολικά πολύ ο ένας τον άλλον και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό, γιατί αν χαθεί αυτό το στοιχειο από μία σχέση δεν υπάρχει λόγος να είσαι μαζί με τον άλλον. Δεν έχουμε ανταλλάξει ποτέ βαριές κουβέντες.

Το "Ασε μας, ρε Καίτη" ή το "Αυτό που κάνεις είναι βλακεία" είναι το πιο βαρύ που θα πει ο Διονύσης σε μένα, γιατί αν χρησιμοποιούσε άλλες κουβέντες είναι σίγουρο ότι θα χάλαγε η σχέση. Το ίδιο ισχύει και για μένα. Ούτε ποτέ ειπώθηκε η λέξη "χωρίζουμε", γιατί αν το ξεστομίζαμε θα έπρεπε και να το κάνουμε. Δεν μπορεί να λέγονται τέτοια πράγματα και μετά να κοιμάσαι αγκαλιά σαν να μην συμβαίνει τίποτα".

Πηγή: ΟΚ!