Έζησε το “Εξπρές του Μεσονυκτίου” στις Ελληνικές φυλακές της Χίου

Απίστευτη περίπτωση 69χρονου που ξυλοκοπήθηκε από αρχιφύλακα
Μία απίστευτη ιστορία φέρνει στο φως σε δημοσίευμά της η εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”, με θύμα έναν 69χρονο άνδρα που τον Ιούλιο του 2011 έμεινε για 14 μέρες κρατούμενος για μία υπόθεση για την οποία είχε νωρίτερα αθωωθεί, ενώ κατά το διάστημα αυτό ξυλοκοπήθηκε και υπέστη απειλές από τον αρχιφύλακα.

Πρόκειται για τον 69χρονο Γιώργο Κυρίμη, που με απόφαση του Νοεμβρίου του 2010 αθωώθηκε για τις κατηγορίες που αντιμετώπιζε για ψευδορκία και ηθική αυτουργία σε ψευδορκία, όμως οι αρμόδιες εισαγγελικές αρχές διέταξαν τη σύλληψη και φυλάκισή του τον Ιούλιο του 2011, βασιζόμενοι στην πρωτόδικη καταδικαστική απόφαση που είχε εκδοθεί τον Μάρτιο του 2010. Αφού έμεινε για περίπου δέκα μέρες κρατούμενος στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, τελικά οδηγήθηκε στις φυλακές της Χίου.

Ο κ. Κυρίμης διηγείται την περιπέτεια που πέρασε στις φυλακές, η οποία του άφησε ανεξίτηλα σημάδια: “Όταν με πήγαν στις φυλακές της Χίου, τους είπα ότι είχαν κάνει λάθος. Πήγα στον αρχιφύλακα και διαμαρτυρήθηκα”, αναφέρει ο 69χρονος, και συνεχίζει: “Τους ζήτησα να τηλεφωνήσουν στον εισαγγελέα. Εκείνος τότε μου είπε “θα κάνεις ό,τι σου λέω εγώ, κ......ο”. Του είπα ξανά ότι είμαι αθώος. Τότε όρμησε πάνω μου και άρχισε να χτυπάει το κεφάλι μου στην καρέκλα. Μπροστά στο περιστατικό ήταν και τρεις ακόμη σωφρονιστικοί υπάλληλοι. Όλα αυτά έγιναν το βράδυ της 13ης Ιουλίου. Μετά με οδήγησαν σε ένα κελί και εγώ αιμορραγούσα και μου φέρανε χαρτί τουαλέτας να σκουπιστώ. Εκείνο το βράδυ ο αρχιφύλακας με απειλούσε ότι αν δε δηλώσω ότι έπεσα και γλίστρησα μέσα στη φυλακή, θα μου ρίξει Betadine για να μη βλέπω και από το άλλο μου μάτι”.

Την επόμενη μέρα, όπως αποκαλύπτει ο 69χρονος, κατάφερε να τηλεφωνήσει στο δικηγόρο του και εκείνος με τη σειρά του ενημέρωση την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, που επιβεβαίωσε ότι υπήρχε αθωωτική απόφαση. Την ίδια μέρα αποφυλακίστηκε.

Για την υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα, μετά από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε ο 69χρονος άνδρας.