Εκανε ενέσεις για να μεγαλώσει τα οπίσθιά της

Μια Αμερικανίδα και μητέρα δύο παιδιών ξόδεψε περισσότερα από 15.000 δολάρια για να… ενισχύσει τα οπίσθιά της. Η Vanity Wonder μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «This Morning today» παραδέχτηκε πως της είχε γίνει έμμονη ιδέα να αυξήσει την περιφέρειά της παρόλο που αυτό μπορούσε να της κοστίσει ακόμα και την ίδια της τη ζωή.
«Εκανα για πολλούς μήνες παράνομες αυξητικές ενέσεις στους γλουτούς μου για να γίνουν τεράστιοι. Μάλιστα οι γιατροί με προειδοποιούσαν ότι αυτό που τους ζητούσα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για τη ζωή μου αλλά εμένα δεν με ενδιάφερε. Ηθελα να κοιτάζομαι στον καθρέφτη και να βλέπω τα οπίσθιά μου να μεγαλώνουν», αποκάλυψε η Vanity και συνέχισε: «Την τελευταία φορά κόντεψα να πεθάνω και τότε πήρα την απόφαση να σταματήσω».









Η 30χρονη Wonder που έδειξε φωτογραφίες πως ήταν πριν είπε πως επειδή ήταν χορεύτρια ήθελε να φαίνεται το σώμα της πιο ζουμερό και χυμώδες. «Ημουν χορεύτρια και είχα ακούσει για τις παράνομες ενέσεις που αυξάνουν το όγκο των γλουτών. Μετά μου έγινε έμμονη ιδέα και δεν μπορούσα να σταματήσω».