Κώστας Μαρτάκης: ❝ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΥ ΣΧΕΣΑΚΙΑΣ❞

Για τα προσωπικά του και την πέραση που έχει στις γυναίκες μίλησε ο Κώστας Μαρτάκης και δεν ξέχασε να φωτογραφηθεί γυμνός με μια τούρτα.

Έχει απογοητευτεί ερωτικά ποτέ;

«Χαχα, ναι, όπως όλοι οι άνθρωποι. Απογοήτευση-απογοήτευση όμως, πέρασα πριν ξεκινήσω το τραγούδι».
Αφότου ξεκίνησε το τραγούδι, έκανε συνολικά δύο σχέσεις, αλλά όπως λέει «δεν κράτησαν πολύ. Η μεγαλύτερή μου σχέση κράτησε περίπου 2 χρονιά και ήταν πριν ξεκινήσω να τραγουδάω. Αφότου ξεκίνησα το τραγούδι κρατούσαν μόνο μερικούς μήνες. Όταν όμως είμαι σε μια σχέση, παθιάζομαι, είμαι γενικά σχεσάκιας πολύ».




Μάλιστα, δεν διστάζει να παραδεχθεί πως υπάρχει γυναίκα που τον χώρισε!
«Δεν είμαι και τόσο καλό παιδάκι, όσο φαίνομαι!».
«Είμαι αρκετά εκδηλωτικός με τα συναισθήματά μου, είτε είναι για καλό αυτό είτε για κακό. Γενικά είμαι αρκετά ξεροκέφαλος και εγωιστής. Μπορεί να μου πεις κάτι που ξέρω ότι έχεις δίκιο ,αλλά από εγωισμό και χαζομάρα, θα σου πω όχι, λάθος κάνεις, είναι έτσι όπως το λέω εγώ!».
Και συνεχίζει την αυτοκριτική του:
«Είμαι σαν τηλεκοντρόλ. Γενικά θέλω να ξέρω το καθετί και τον λόγο για τον οποίο θα γίνει. Δεν μπορώ να λειτουργήσω στα τυφλά, γιατί φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί στο 100% μου. Δεν μπορώ να λειτουργήσω με πάθος, αν δεν ξέρω γιατί κάνω κάτι, έχω την ανασφάλεια μήπως προκύψει κάτι απρόοπτο».

All Trends