Νικολέτα Ράλλη: Θέλει μόνο να κερδίζει.

H Νικολέτα Ράλλη είναι ένα από τα νέα πρόσωπα της μεσημεριανής ζώνης αλλά δεν φαίνεται να φοβάται τον ανταγωνισμό. Στη συνέντευξη που έδωσε στη Real Life η Νικολέτα δήλωσε ότι θέλει μόνο να κερδίζει.

Όσο για την τηλεθέαση και τονανταγωνισμό: ''Όσον αφορά στα νούμερα δεν έχω μάθει ακόμα να τα διαβάζω, ούτε με πολυενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια. Εγώ νιώθω ότι η εκπομπή μας πάει καλάαπ' αυτά που ακούω από τον κόσμο στο δρόμο και αυτά που διαβάζω στα e– mails, στο facebook και στο twitter. Αυτό θεωρώ άμεσο! Τα νούμερα είναι έμμεσα. Ακόμα είμαστε μια εκπομπή πολύ καινούργια. Δεν έχουμε βρει τους ρυθμούς μας, γίνονται και λάθη. Ο χρόνος θα δείξει''.
Ακόμη δεν τρομάζει για το ότι θα έχει απέναντί της την Ελένη Μενεγάκη: ''Δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι, μ' ενδιαφέρει τι κάνω εγώ. Ο κόσμος έχει το τηλεκοντρόλ και κάνει κουμάντο. Η Ελένη Μενεγάκη έχει μια πολύ μεγάλη πορεία στην τηλεόραση, που εγώ δεν την έχω. Είναι πολύ έμπειρη, σ' ένα διαφορετικό είδος βέβαια, στο πρωινό και όχι στο μεσημεριανό. Δε θα με συγκρίνω με τη Μενεγάκη όμως για όνομα του Θεού'', είπε η όμορφη παρουσιάστρια.