Αντριάνα Σκλεναρίκοβα: "Να ερωτευθώ Ελληνα; Γιατί όχι;"

Ετοιμη να ερωτευθεί ξανά είναι η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα και μάλιστα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα αν το αντικείμενο του πόθου της ήταν Ελληνας! Σημασία δεν έχει πού θα σου συμβεί, αλλά να ταιριάζεις με τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου» είπε στην «Espresso» η εκρηκτική καλλονή, που αυτό το διάστημα προσπαθεί να συνέλθει από τον χωρισμό της με τον Γάλλο πρώην άσο του Ολυμπιακού Κριστιάν Καρεμπέ. 

«Το σίγουρο είναι ότι θέλω να σταθώ στα πόδια μου, να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να κάνω τη ζωή μου όλο και πιο ευχάριστη κάθε μέρα» τόνισε η εντυπωσιακή ξανθιά με τα «ατέλειωτα» πόδια, η οποία δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ερωτευθεί Ελληνα! «Γιατί όχι;

Σημασία δεν έχει πού θα σου συμβεί, αλλά να ταιριάζεις με τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου» ήταν η αποστομωτική απάντησή της στην ερώτηση αν θα μπορούσε να κάνει σχέση με έναν άντρα από τη χώρα μας. Η απάντησή της, πάντως, σίγουρα θα χαροποιήσει τώρα πια πολλά αρσενικά, καθώς η Αντριάνα δηλώνει επίσημα ότι είναι διαθέσιμη και ανοιχτή σε νέες ερωτικές περιπέτειες...

Η ξανθιά καλλονή δεν απέφυγε επίσης να μιλήσει για τον χωρισμό της με τον Γάλλο ποδοσφαιριστή Κριστιάν Καρεμπέ, μια είδηση που έσκασε σαν βόμβα πριν από μερικούς μήνες στην παρισινή σοουμπίζ.

«Ηταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου» χαρακτήρισε το διάστημα που μεσολάβησε μετά τον χωρισμό της από τον βετεράνο παίκτη του Ολυμπιακού, τονίζοντας όμως ότι κρατά τις καλύτερες αναμνήσεις από τον γάμο της με τον Γάλλο ποδοσφαιριστή. «Εζησα δεκαπέντε χρόνια με αυτόν τον άνθρωπο και μπορώώ να πω ήταν τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχνάς να είσαι ευτυχισμένη και αν δεν είσαι, να ψάχνεις για την ευτυχία» ήταν η ειλικρινής απάντησή της.

Σε άλλη ερώτηση σχετικά με τη συμμετοχή της στο γαλλικό «Dancing with the stars», στο οποίο τερμάτισε τέταρτη, η δίμετρη καλλονή αναφέρθηκε στα πολύωρα και εξαντλητικά μαθήματα χορού που της χάρισαν την τέλεια σιλουέτα που διαθέτει σήμερα, ενώ αποκάλυψε ότι της έχει γίνει ανάλογη πρόταση για να συμμετάσχει στο χορευτικό τάλεντ σόου της πατρίδας της, της Σλοβακίας, αλλά ακόμα το σκέφτεται!

«Στην αρχή νόμιζα ότι θα ήταν εύκολο, γιατί ξέρω να χορεύω καλά, αλλά αποδείχτηκε ότι ήταν πολύ δύσκολο! Προπονούμασταν δέκα ώρες τη μέρα. Εναν μήνα μετά ένοιωθα εξαντλημένη. Πάντως, αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι όλοι γίναμε φίλοι! Είχα την ευκαιρία να συναναστραφώ και να συνεργαστώ με επιτυχημένους ανθρώπους και νιώθαμε όλοι ίσοι» τόνισε η μεγάλη σταρ της πασαρέλας.

Κάθε φορά που έρχομαι στην Ελλάδα θυμάμαι την περίοδο που έζησα εδώ και έτρωγα σουβλάκι και μπακλαβά! Και το ψητό χταπόδι… Θεέ μου είναι τόσο νόστιμο! Είναι το αγαπημένο μου φαγητό» κατέληξε η πανέμορφη Αντριάνα, αποκαλύπτοντας ότι πριν φύγει θα πάρει μαζί της και δύο μπουκάλια μαστίχα, που τόσο πολύ της άρεσε…