Ναταλία Γερμανού: «Δεν μου έχει συμβεί ποτέ… σεισμικός οργασμός»

Απρόοπτη εξέλιξη είχε η κουβέντα της Ναταλίας Γερμανού με την Λυδία Παπαϊωάνου. Ενώ συζητούσαν ωραία και καλά για το περιοδικό Cosmopolitan στο οποίο η Λυδία είναι αρχισυντάκτρια, η Ναταλία θυμήθηκε τα… δικά της, και συγκεκριμένα, τα «προβλήματα» που αντιμετώπιζε όταν ήταν μικρότερη, κάθε φορά που διάβαζε συγκεκριμένες στήλες του Cosmopolitan, οι οποίες είχαν να κάνουν με το σέξ.

«Περιγράφει κάτι ερωτικές καταστάσεις, που συμβαίνουν μόνο στα Άρλεκιν. Λέει ας πούμε σεισμικός οργασμός σελ. 122. Το διαβάζεις και λες δεν μου έχει συμβεί ποτέ και ούτε πρόκειται να μου συμβεί ποτέ, άρα είμαι εγώ άχρηστη, και να δέσω μια πέτρα στο λαιμό μου και να πάω να πέσω στη Σαλαμίνα». Τάδε έφη απηυδυσμένη η Ναταλία, που το΄βγαλε από μέσα της και ησύχασε η γυναίκα!

Η Λυδία της απάντησε ότι στο συγκεκριμένο περιοδικό «στο θέμα σεξ ο πήχης είναι πολύ ψηλά», και αφού λύθηκε και αυτό το ζήτημα, η κουβέντα πήγε σε πιο… κατάλληλα για ανηλίκους θέματα.Παρουσιάστρια και καλεσμένη συζήτησαν για την αυριανή ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την οποία όπως είπε η Λυδία «γουστάρω πολύ».

Το πιο ακραίο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει για τη συγκεκριμένη ημέρα είναι να μαγειρέψει, ενώ παραδέχτηκε ότι η πιο έντονη της ανάμνηση ήταν όταν κάποιος φίλος της ταξίδεψε εκείνη τη μέρα,αποκλειστικά για να τη συναντήσει.

Αποκάλυψε ότι την ξενερώνουν «οι μίζεροι και τσιγκούνηδες στα συναισθήματα άντρες», ενώ έδωσε και μια συμβουλή σε όλα τα κορίτσια: «Αν θέλεις να κάνεις κάτι σαχλό για το φίλο σου, κάνε το μην καταπιέζεσαι, γιατί στην ουσία αυτό είσαι. Αν αυτός δεν το "σηκώνει", τότε παράτα τον».