Μαρία Κορινθίου: «Ο Γιάννης με έκανε να αισθανθώ παραδοσιακή γυναίκα»

Στην κάμερα της εκπομπής «Επτά» μίλησε η Μαρία Κορινθίου για το γάμο της, την οικογένειά της αλλά και την κατάθλιψη που πέρασε.
«Ο Γιάννης με έκανε να αισθανθώ παραδοσιακή γυναίκα. Είναι λίγο πουριτανός», εξήγησε η Μαρία Κορινθίου για το σύζυγό της, Γιάννη Αϊβάζη, και συνέχισε μιλώντας για τις γυμνές φωτογραφίσεις που έχει κάνει: «Όταν ήμουν μαζί με τον Γιάννη, έκανα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μία γυμνή φωτογράφιση. Είχε αντιδράσει αλλά ήταν δική μου απόφαση. Αφού είδε το αποτέλεσμα, του άρεσε. Πλέον, έχω βάλει μεγαλύτερα όρια στη ζωή μου, είμαι μητέρα, έχω μεγαλώσει δεν είμαι 24 ετών — είμαι 31. Δεν θα έκανα πλέον κάποια παρόμοια φωτογράφιση».

Η Μαρία σχολίασε όμως πώς αισθανόταν όταν όλοι την αποκαλούσαν sex symbol: «Είναι τιμητικό να με θεωρούν ερωτική, είναι πολύ όμορφο αλλά ως ηθοποιό σου βάζει όριο, δεν σου αφήνει περιθώρια. Από τη στιγμή που έκανα οικογένεια ήξερα πως θα μπουν σε δεύτερη μοίρα».

Δεν αρνήθηκε όμως να μιλήσει και για την κατάθλιψη που πέρασε: «Πέρασα επιλόχειο κατάθλιψη και την ξεπέρασα μόνη μου. Είχα βοήθεια από τονΓιάννη και την οικογένειά μου. Έκλαιγα όλη τη μέρα, φώναζα συνέχεια, είχα μία υστερία. Από τη μία έλεγα ότι δεν θέλω να δω το παιδί, δεν ήξερα τι να κάνω, και από την άλλη έκλαιγε η μικρή και έκλαιγα και εγώ».

Περιέγραψε όμως και τη σχέση της μέσα στο σπίτι με τον Γιάννη Αϊβάζη(«Και οι δύο κάνουμε κουμάντο. Είμαστε πολύ απαιτητικοί και οι δύο γι' αυτό και ερχόμαστε σε σύγκρουση») αλλά και το πώς αισθάνεται πλέον για την οικογένειά της: «Ο εαυτός μου έχει μπει σε δεύτερη μοίρα, πρώτα είναι η οικογένειά μου. Ο άνδρας μου και το παιδί μου είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω».

Η Μαρία Κορινθίου μίλησε και για τη Ναταλία Λιονάκη: «Με τη Ναταλία Λιονάκη έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε, από τότε που παντρεύτηκα. Όταν μιλήσαμε ήταν ήρεμη, αλλαγμένη. Μακάρι να έκανε ένα παιδάκι γιατί θα της έδινε πάρα πολλά!».