Γρηγόρης Βαλτινός: «Έχω χάσει πολλά χρήματα – Αν δεν δουλέψω καταστράφηκα»

Ο Γρηγόρης Βαλτινός σε πρόσφατη συνέντευξή του εξομολογείται το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται και το οποίο προσπαθεί να διαχειριστεί.

«Έχω χάσει πολλά χρήματα, είμαι… μέσα, ειδικά τα τελευταία πέντε χρόνια», παραδέχεται ο ηθοποιός στο περιοδικό YOU.

Ωστόσο, τονίζει ότι προσπαθεί με κάθε τρόπο να το διαχειριστεί: «Παραμένω αισιόδοξος και δουλεύω πάρα πολύ. Το πολεμάω. Είμαι «μέσα» αλλά δεν χρωστάω σε κανέναν», δήλωσε με ειλικρίνεια.

Το ύψος του οικονομικού του προβλήματος ανέρχεται σε ένα μεγάλο και σεβαστό ποσό:

«Θα έπρεπε να έχω στην άκρη 80.000 ευρώ και δεν έχω. Δηλαδή αν αύριο συμβεί κάτι και δεν δουλέψω ή δεν πάει καλά το θέατρο, καταστράφηκα. Δεν έχω αποθεματικό για να στηρίξω την επιχείρησή μου».