Κάτια Δανδουλάκη: Αν ήμουν το «βαθύ λαρύγγι» που έλεγαν θα το διαφήμιζα μόνη μου

H Kάτια Δανδουλάκη παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο περιοδικό Hello και, εκτός του ότι μίλησε για τη σχέση της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, αναφέρθηκε στο δημοσίευμα που κάποτε είχε υποστηρίξει ότι η ίδια και τρεις ακόμα Ελληνίδες ηθοποιοί θεωρούνταν τα «βαθιά λαρύγγια» της εποχής...

Η γνωστή ηθοποιός δήλωσε: «Κάποια στιγμή, ένα δημοσίευμα ανέφερε ότι μαζί με άλλες τρεις πασίγνωστες ηθοποιούς, ήμασταν τα «βαθιά λαρύγγια» της Ελλάδας. Δεν ασχολήθηκα φυσικά, ήταν για γέλια».

Η Κάτια Δανδουλάκη πρόσθεσε επίσης ότι δεν έδωσε τόση σημασία στο δημοσίευμα αυτό καθώς οι άνθρωποι που την ενδιαφέρουν ήξεραν ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν αλήθεια:

«Η οικογένεια και οι φίλοι μου ήξεραν ότι δεν ήμουν αυτό που έλεγαν. Αυτό μου αρκούσε. Αν ήμουν «βαθύ λαρύγγι» και το χαιρόμουν, θα το διαφήμιζα μόνη μου. Από τη στιγμή που δεν ήμουν, δεν με στεναχώρησε».