Άγνωστοι μπήκαν στο σπίτι της Βάνας Μπάρμπα!

Έξαλλη η ηθοποιός! Το όλο νόημα μήνυμα που τους στέλνει
Ξινό βγήκε το ταξίδι της Βάνας Μπάρμπα στη Χαλκιδική, καθώς με το που επέστρεψε βρέθηκε αντιμέτωπη με μια δυσάρεστη έκπληξη.

Άγνωστοι παραβίασαν το σπίτι της κάνοντάς το άνω-κάτω, χωρίς ωστόσο να της κλέψουν τίποτα.

Η ηθοποιός απουσίαζε στην Χαλκιδική, για τα εγκαίνια του υπερπολυτελούς ξενοδοχείου “Pomegranate”, στο οποίο έλαβε χώρα το πάρτι χλιδής του ενός εκατομμυρίου ευρώ.

Η ηθοποιός έδωσε το «παρών» στα λαμπερά εγκαίνια παρέα με την κόρη της Φαίδρα, όμως με το που επέστρεψε βρήκε το σπίτι της άνω κάτω.


Η ηθοποιός φανερά εξοργισμένη έστειλε ένα μήνυμα όλο νόημα μέσω Facebook στους αγνώστους που μπήκαν ξαν στο σπίτι της, λέγοντας:

«Αγαπητοί φίλοι επειδή κάποιοι μπήκαν στο σπίτι μου ,σπάζοντας τα πράγματα μου, κάνοντας το αγνώριστο χωρίς όμως να μου πάρουν κάτι, αφήνοντας τα κοσμήματα και τα χρήματα πάνω στο κρεβάτι, τους προειδοποιώ ότι δεν έχω να φοβηθώ τίποτα και επειδή αυτό είναι ένα μήνυμα εκφοβισμού δικό τους, τους ενημερώνω ότι είμαι εδώ και δεν πρόκειται να παίξω το παιχνίδι τους .Παραβιασανε το σπίτι μου αλλά δεν πρόκειται να με γεμίσουν με φόβο. Αυτοί που θα πρέπει να κρύβονται από εδώ κ πέρα είναι μόνο οι ίδιοι......Ευχαριστώ».