Γιάννης Σπαλιάρας: «Xαίρομαι που το Star με εμπιστεύτηκε»

Η γυμναστική που αποτελεί τρόπο ζωής του, η εικόνα του για την οποία δεν αισθάνθηκε ποτέ ανασφάλεια, η τηλεόραση και η επιθυμία του να μην επιβάλλεται σε αυτή, αλλά και ο έρωτας που θα τον κάνει να εγκαταλείψει την εργένικη ζωή ήταν μόνο μερικά από όσα είχε να μοιραστεί με το ΟΚ! ο Γιάννης Σπαλιάρας.

Αυτό το διάστημα ετοιμάζει μια συνεργασία με την Ελένη Πετρουλάκη και το διαδικτυακό κανάλι της, ASANA TV, ενώ βρίσκεται και σε συζητήσεις για να ενταχθεί στη νέα καθημερινή μεσημεριανή εκπομπή του Star: «Μέχρι τώρα που μιλάμε, δεν έχουμε καταλήξει. Υπάρχει θετική διάθεση. Είναι καλό να δέχεσαι προτάσεις και χαίρομαι που με εμπιστεύτηκαν και μου έκαναν αυτή την πρόταση. 

Δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάτι, απλά για να είμαι στην τηλεόραση. Ψάχνω αυτό που θα με εκφράζει. Ακόμη και οικονομικό πρόβλημα να είχα, πάλι αυτό θα ήταν το ζητούμενό μου. Ήδη έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις». Μάλιστα τονίζει ότι δεν είναι στόχος του να επιστρέψει στην τηλεόραση μόνο ως ηθοποιός: «Σίριαλ δεν γίνονται πια. 
Το Μίλα μου Βρώμικα ήταν πολύ ιδιαίτερο και θέλω κάτι που θα με κάνει να αισθανθώ εξίσου καλά. Έχω κάνει κάποιες συζητήσεις για guest εμφανίσεις σε σειρά. Τούρκικα δεν μιλάω, οπότε...» σχολιάζει με χιούμορ.