Κωνσταντίνος Αργυρός: «Έχω υπάρξει με γυναίκα που δεν είχε τέλειο σώμα»

Κωνσταντίνος Αργυρός new
Ο τραγουδιστής παραδέχεται πως είναι μονογαμικός και πως έχει φάει χυλόπιτες από τότε που ξεκίνησε να φλερτάρει. «Λατρεύω όταν μία γυναίκα προσέχει τη σιλουέτα της – αν και στο παρελθόν έχω υπάρξει με κοπέλα που δεν είχε το τέλειο σώμα. Όταν είμαι πολύ ερωτευμένος και αγαπάω τον άνθρωπό μου, τότε είμαι μονογαμικός και δεν προσέχω τίποτα άλλο. Πάντα κάνω εγώ το πρώτο βήμα και πολλές φορές έχω φάει χυλόπιτα. Δεν είναι κακό. Όποιος άντρας πει ότι δεν έχει φάει, λέει ψέματα».
«Στα 18 μου πήρα το δίπλωμά μου στο πιάνο και ένα χρόνο μετά συνεργάστηκα με την Άννα Βίσση στο Βοτανικό» λέει ο 25άχρονος τραγουδιστής και συμπληρώνει: «Aυτή τη συνεργασία θα τη θυμάμαι πάντα. Η Άννα ήταν καταπληκτική! Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η απλότητά της» καταλήγει. Μάλλον ήταν «το γούρι του», θα τονίσουν άνθρωποι που τον ξέρουν καλά.

Στον ελεύθερό του χρόνο, πηγαίνει στην παραλία της Βάρκιζας, όπου προπονείται καθημερινά, με μία μαύρη σανίδα του wake board, που εδώ και δέκα χρόνια είναι το αγαπημένο του άθλημα.

«Η πρώτη μου επαφή με αυτό το άθλημα ήταν στα 15 μου. Ευτυχώς, μόνο μία προσπάθεια έκανα και ήταν απόλυτα επιτυχημένη, γιατί δεν είναι εύκολο. Ήμουν τυχερός και σηκώθηκα όρθιος επάνω στη σανίδα από την αρχή. Όταν έκανα μερικά μαθήματα και προχώρησα, αποφάσισα να αγοράσω την πρώτη μου σανίδα για το wake board».

 People