Κατερίνα Στικούδη : «Δεν θα τραγουδούσα ποτέ στα μπουζούκια»

Το ανδρικό κοινό «πάγωσε» πέρυσι την στιγμή που ανακοινώθηκε ότι η Κατερίνα Στικούδη αποχωρεί από το Just the two of us. Φέτος, το όνομά της συζητήθηκε και πάλι για το ριάλιτι χορού, αλλά όπως λέει η ίδια, παρά τα όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν από πολλές πλευρές, επίσημη πρόταση δεν της έγινε.
«Δεν μου έγινε ποτέ κάποια πρόταση. Δεν συζήτησα ποτέ κάτι επίσημα», δήλωσε στην Πρωινή Μελέτη, απαντώντας ωστόσο αινιγματικά στο ερώτημα πού θα την δουν τελικά οι θαυμαστές της. «Θα με δουν εκεί που πρέπει να με δουν. Εκεί που μου αρέσει πλέον και σε έναν χώρο στον οποίο έχω επικεντρωθεί και ασχολούμαι αποκλειστικά με αυτό. Είναι σημαντικό να κάνεις κάτι που σου αρέσει, γιατί σημασία δεν έχουν πάντα μόνο οι συνεργάτες, αλλά και το περιβάλλον. «Ο,τι κάνω, θέλω να μου ταιριάζει και να μου αρέσει ο χώρος και το μέρος. Και σε αυτή την περίπτωση αυτό συμβαίνει», πρόσθεσε.

Παρουσιάστρια, μοντέλο και τραγουδίστρια, η Κατερίνα Στικούδη άφησε να εννοηθεί ότι θα εμφανισθεί κάπου, σίγουρα όμως όχι σε μπουζούκια. «Στα μπουζούκια μπορεί να με δείτε με την παρέα μου για διασκέδαση, όχι όμως για να τραγουδήσω», διευκρίνισε.

Η Κατερίνα «κόβει την ανάσα» με τις καυτές της εμφανίσεις. Εάν δεν την συμβούλευαν οι ειδικοί ως προς το τί να βάλει, θα επέλεγε κομμάτια εντελώς διαφορετικά; «Μου αρέσει να ντύνομαι casual, με τζινάκια και φόρμες, όμως όταν μπαίνεις σε έναν ρόλο και κάνεις ας πούμε ένα βίντεο κλιπ ή κάτι άλλο ιδιαίτερο που αφορά την δουλειά σου, εκεί πρέπει να αφεθείς στα χέρια των ειδικών για να μην έχεις και ανασφάλεια».