Cameron Diaz: «Το σεξ είναι η αγαπημένη μου άσκηση»

Είναι γνωστή η αγάπη της για κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα, σε βαθμό που μέχρι και στις διακοπές της αντί να κάθεται και να ρεμβάζει, εκείνη παίρνει τα βουνά με ποδήλατο ή επιδίδεται σε αγώνες κωπηλασίας με τον καλό της!
Ο αγαπημένος της τρόπος άσκησης όμως είναι άλλος… και δεν τον είχε αποκαλύψει μέχρι τώρα!
«Το σεξ είναι η αγαπημένη μου άσκηση. Και δε χρειάζεται ιδιαίτερος τρόπος για να μου έρθει η όρεξη… έχω πάντα όρεξη!» είπε γελώντας η γνωστή ηθοποιός σε συνέντευξή τη στο Britain's the News Of The World.Η εξομολόγηση αυτή της Cameron Diaz ήρθε λίγες ημέρες μετά τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να έχει χωρίσει από τον Alex Rodriguez.
Όμως το λαμπερό ζευγάρι εθεάθη τουλάχιστον τρεις φορές μαζί την περασμένη εβδομάδα, ενώ η 38χρονη σταρ του Χόλιγουντ δήλωσε: «Αν θέλω να διαβάσω κουτσομπολιά, διαβάζω για τις ζωές των άλλων. Δε με απασχολεί τι λέει ο κόσμος. Μπορούν να λένε ό,τι θέλουν. Εμένα μου αρκεί να μη γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει στη ζωή μου».