Μαρία Κορινθίου: Θα χώριζα με το Γιάννη αν με απατούσε

Η ηθοποιός απαντά στις φήμες για διαζύγιο από το σύζυγό της, μιλά για τη σχέση της με την κόρη της και τις δύσκολες στιγμές που έχει ζήσει.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες στριπτίζ;
Έκανα στον άντρα μου πριν από ένα μήνα περίπου. (γέλια)

Πώς αντιμετώπισες τους τελευταίους μήνες τα σενάρια περί χωρισμού ανάμεσα σε σένα και στον Γιάννη;

Στην αρχή δεν έδινα καμία σημασία, μετά άρχισα να εκνευρίζομαι και να φουντώνω και στο τέλος έμπαινε από το ένα αφτί και έβγαινε από το άλλο. Όταν όλο αυτό κατάντησε πολύ κουραστικό, βγήκα και το διέψευσα, όμως και πάλι συνέχισαν να λένε και να γράφουν. Κουράστηκα, και δεν ξανασχολήθηκα με το θέμα. Άλλωστε, αν ίσχυε κάτι τέτοιο, δεν θα έβγαινα καν να το πω.


Για ποιο λόγο θα χώριζες τον Γιάννη;

Μόνο αν με απατούσε. Αυτό δεν πρόκειται να το ανεχτώ με τίποτα. Είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του, που δεν θα μπορούσα να ζήσω με αυτό και έχω την απαίτηση από το σύντροφό μου «με τον τρόπο που συμπεριφέρομαι, που κάνω υπομονή, που συμβιβάζομαι» να κάνει το ίδιο. Είμαι απόλυτη σε αυτό. Μπορεί να είναι εγωιστικό, αλλά αγαπάω τόσο πολύ τον Γιάννη που και μόνο στην ιδέα της απιστίας τρελαίνομαι. Δεν πρόκειται να το δεχτώ ποτέ.