«Μπορεί να ακουστεί περίεργο, αλλά μιλάω με τον Θεό»

Για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, (εξαιτίας του διαζυγίου των γονιών του και του ότι δεν έβρισκε δουλειά), το Dream Show, αλλά και άλλες πτυχές της προσωπικής του ζωής μίλησε ο Νίκος Οικονομόπουλος.

Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στο ψαράδικο της οικογένειάς του, στο οποίο δούλευε μικρός, αλλά και το πώς ξεκίνησε να τραγουδά: «Σε ηλικία 16-17 ετών, άρχισα να δουλεύω σε μία πιτσαρία. Μέσα στην πιτσαρία που δούλευα, γνώρισα τον υπεύθυνο του πρώτου μαγαζιού που δούλεψα τελικά».

Άρχισε να δουλεύει σε νυχτερινά μαγαζιά, μέχρι που ήλθε η στιγμή του Dream Show. «Μου έλεγαν πολλοί να δηλώσω συμμετοχή. Δούλευα στην Κομοτηνή και κάποια στιγμή κοιμόμουνα. Βλέπω λοιπόν στον ύπνο μου βλέπω ότι είμαι σε ένα παιχνίδι. Ξυπνάω και ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω ένα trailer του ριάλιτι. Έτσι πήγα».

Ο Νίκος Οικονομόπουλος αποκάλυψε μια άγνωστη στο ευρύ κοινό ασχολία του. «Πιστεύω πάρα πολύ στον Θεό και έχω στο καμαρίνι μου πάρα πολλές εικόνες. Αυτές τις εικόνες δηλαδή, δεν τις έχω για ντεκόρ. Μπορεί να ακουστεί παράλογο αλλά εγώ μιλάω με τον Θεό. Νιώθω δηλαδή ότι του μιλάω», δήλωσε χαρακτηριστικά στην εκπομπή Επτά και την Μαρία Σταματέρη.

Όταν ρωτήθηκε για τις περιόδους κατάθλιψης που περνά, απάντησε: «Ο περισσότερος κόσμος έχει κατάθλιψη. Δεν είναι κάτι φοβερό για εμένα γιατί, επειδή έχω περάσει το βίωμα του διαζυγίου των δικών μου, είμαι πολύ κυκλοθυμικός. Είμαι χαρούμενος και μετά από ένα λεπτό είμαι δυστυχισμένος».

Τα σημαντικότερα πράγματα για εκείνον είναι να έχει υγεία, να έχει εξασφαλισμένο το φαγητό του και να μένει κάτω από μια στέγη που να σου παρέχει μια ολοκληρωμένη οικογένεια. Και όπως είπε, στα δέκα επόμενα χρόνια θα ήθελε να μπορεί να έχει κάνει την δική του οικογένεια.