Ελληνίδες Επώνυμες αποκαλύπτουν πότε έκαναν σεξ πρώτη φορά

Η πρώτη φορά που έκανε μία γυναίκα σεξ δεν διαγράφεται ποτέ από το μυαλό. Πάντα τη θυμάται και τη συζητά με τις φίλες της. Έτσι κάνουν και τα επώνυμα κορίτσια, που αρκετές φορές έδωσαν λίγη βαρύτητα παραπάνω στο εν λόγω θέμα και αποφάσισαν να το συζητήσουν ακόμα και δημόσια!

Συντηρητική και μαζεμένη ήταν η Κατερίνα Καινούργιου. Η παρουσιάστρια μιλώντας για τα φλερτ της εφηβικής ηλικίας αποκάλυψε: «Μέχρι τα 19 δεν είχα βγει ούτε ραντεβού. Στα 18 πρέπει να έδωσα το πρώτο φιλί. Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22. Δεν βιάστηκα να κάνω σεξ. Είμαι πολύ πουριτανή».



Η Αντωνία Καλλιμούκου με τη σειρά της έχει αποκαλύψει ότι η πρώτη της φορά ήταν στην ηλικία των 18 χρόνων. Μάλιστα, μετά ήταν αγχωμένη διότι πίστευε ότι αυτό φαινόταν και θα την καταλάβαινε η μητέρα της. 

 Πιο τολμηρή ήταν η Ζέτα Δούκα, η οποία παραδέχτηκε ότι η ερωτική της ζωή ξεκίνησε στα 15 της. «Γενικώς στη ζωή μου, προσπαθώ τα πράγματα που μου αρέσουν ή με έλκουν να τα κάνω τη στιγμή που τα θέλω.
Προφανώς εκείνη τη στιγμή ένιωσα πως θέλω να μοιραστώ αυτήν την εμπειρία με τον φίλο μου και το έκανα» δήλωσε παλαιότερα.

Η Ελεονώρα Μελέτη, τέλος, ανέφερε ότι έκανε σεξ στα 17 της όταν πήγαινε τρίτη λυκείου: «Με εκείνο το αγόρι ήμασταν καιρό μαζί και ήταν έξι χρόνια μεγαλύτερος. Με τις εμπειρίες που έχω σήμερα και με αυτά που είδαν τα μάτια μου μετά, μπορώ να σου πω πως σαν εμπειρία ήταν πιο αδιάφορη πεθαίνεις».