Χώρισαν και «σφάζονται» Ελευθερία Ελευθερίου - Ανδρέας Γεωργίου

Δύο περίπου μήνες αφότου έληξε η σχέση τους, Ανδρέας Γεωργίου και Ελευθερία Ελευθερίου «καρφώνουν» ο ένας τον άλλον, με τον ηθοποιό να δηλώνει δημόσια πως δεν του αρέσουν τα τραγούδια της πρώην του και εκείνη να του απαντά… δεόντως!

H Ελευθερία και o Ανδρέας αποφάσισαν να ρίξουν οριστικά αυλαία στη σχέση τους στις αρχές Φεβρουαρίου, μετά από περίπου δύο χρόνια που ήταν μαζί κι ενώ είχε προηγηθεί «διάλλειμα» ενός μήνα.

«Βάζω συνεχώς τις σχέσεις μου σε δεύτερη μοίρα. Δεν μπορώ να είμαι εντάξει, όχι επειδή είμαι άπιστος, αλλά επειδή έχω αυτό το κόλλημα με τη δουλειά. Είμαι εργασιομανής. Βγήκα από τη σχέση μου με την Ελευθερία πριν από μερικούς μήνες, ακριβώς γι’ αυτό το λόγο», παραδέχθηκε ο Ανδρέας σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «People».

Επισημαίνοντας ότι όσα λέει τα λέει από αγάπη, ο ηθοποιός «σταύρωσε» την πρώην για τις επαγγελματικές επιλογές της: : «είναι λάθος για μένα αυτή η εικόνα της Ελευθερίας. Είναι ένας κακός ρόλος που κλήθηκε να κάνει, ενώ, αν επικεντρωνόταν στη φωνή της, θα ήταν διαφορετικά. Εμένα δεν μου αρέσουν τα τραγούδια της, θεωρώ ότι ακολουθεί λάθος γραμμή και της το έχω πει πολλές φορές. Αυτό που βλέπετε δεν είναι η Ελευθερία. Της είπα ότι οι επιλογές των τραγουδιών της δεν είναι καλές, αλλά δεν με άκουσε. Αν δεν προβάλλεις αυτό που έχεις μέσα σου, δεν πείθεις. Για μένα, η Ελευθερία δεν πείθει, γιατί δεν είναι αυτό – και το λέω από αγάπη, όχι από κακία».

«Όταν χωρίζω με κάποιον αγαπημένα, δεν θέλω να μπαίνω σε διαδικασία αντιπαράθεσης. Θέλω να συνεχίσω να τον σέβομαι», απάντησε η Ελευθερία μέσω του περιοδικού «Secret».

Δηλώνοντας χαρούμενη για την επιτυχία που έχει στη σειρά «Μπρούσκο», η τραγουδίστρια το έριξε το «καρφάκι» της: «είναι ερωτευμένος με τη δουλειά του. Τη λύπη του την ξεπερνάει με τη δουλειά τουκαι του εύχομαι πολύ καλή συνέχεια».