Απίστευτο!!! Πυροβόλησαν Ελληνίδα τραγουδίστρια πάνω στην πίστα

Η Βάσια Ρήγα μιλώντας στο περιοδικό «Λοιπόν», αναφέρει: «Προσπαθώ να ξεχάσω. Όσα χρόνια όμως κι αν περάσουν, όσο κι αν πλέον είναι κακός εφιάλτης, πάντα υπάρχει φόβος μέσα μου. Βγαίνω στην πίστα και κοιτάω κάτω να δω γνώριμα πρόσωπα. Τα μάτια μου είναι συνεχώς στους θαμώνες. Πώς να ξεχάσω ότι μέσα σε δευτερόλεπτα είδα τον Χάρο κατάματα από ένα αρρωστημένο μυαλό;». Αφού την πυροβόλησε, στη συνέχεια εκείνος τράπηκε σε φυγή.




Η Βάσια αποκάλυψε ότι δεχόταν απειλές, ενώ αναφέρει ότι εκείνη επέλεξε να μην μαθευτεί το γεγονός και τα Μέσα ασχοληθούν με το περιστατικό. «Ήμουν πάντα χαμηλών τόνων. Δούλευα για το μεροκάματο και δεν ήθελα να δημιουργηθεί σάλος. Γι' αυτό δεν έμπλεξα και την αστυνομία. Δεν πήγαινε το μυαλό μου στο κακό, παρόλο που είχα δεχτεί απειλές για τη ζωή μου. Βρήκα γραμμένο στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου λίγες μέρες πριν από τον πυροβολισμό την φράση: "Θα σου κάνω κακό". Πού να φανταστώ ότι κάποιος ήθελε να με σκοτώσει; Κι όμως συνέβη. Εκείνα τα δευτερόλεπτα που έπεσαν οι πυροβολισμοί τα έχασα. Είδα το θάνατο κατάματα. Αυτό με άλλαξε. Κατάλαβα πόσο μικρή είναι η ζωή, και πόσο αδύναμος ο άνθρωπος. Για ένα χρόνο δεν μπορούσα όχι να ανέβω στην πίστα αλλά να κυκλοφορήσω μόνη μου. Είχα εφιάλτες και πεταγόμουν στον ύπνο μου. Το ξεπέρασα με την βοήθεια των δικών μου ανθρώπων κι επειδή αγαπώ πολύ τη δουλειά μου. Πείσμωσα. Είπα: "Εγώ θα ξανανέβω στην πίστα. Δεν θα νικήσει ο εφιάλτης μου, αλλά εγώ. Και τα κατάφερα"».

Η τραγουδίστρια ξεκινάει αυτή την περίοδο εμφανίσεις σε νυχτερινό μαγαζί, ενώ κυκλοφόρησε και το νέο της cd single με τίτλο «Πάλι ξενυχτάω».