Ο άγνωστος "γιος" του Κώστα Μπίγαλη

Ο Κώστας Μπίγαλης παραδίδει μαθήματα ανθρωπιάς! 
Ο τραγουδιστής με την αδερφή του έχουν αναλάβει υπό την προστασία τους ένα ορφανό παιδί από τη Γουινέα που τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχτεί σε πολλά υποσχόμενο ποδοσφαιριστή.

Πριν από τέσσερα χρόνια ο Κώστας Μπίγαλης αποφάσισε να αναλάβει από κοινού με την αδερφή του να φροντίζει τον 17χρονο τότε Μοχάμεντ Κεϊτά, ο οποίος είχε βρεθεί μόνος του στην Ελλάδα να αναζητάει την τύχη του. Ο δημοφιλής τραγουδιστής δεν είχε μιλήσει ποτέ μέχρι σήμερα για την ιδιαίτερη σχέση που τον δένει με τον ποδοσφαιριστή, αφού δεν του αρέσει να μιλάει για την προσωπική του ζωή.

«Ο Μοχάμεντ βρέθηκε στη χώρα μας σε μια πολύ τρυφερή ηλικία. Ετυχε να συναντηθούμε, μου είπε την ιστορία του και ενστικτωδώς θέλησα να τον βοηθήσω. Τα τελευταία χρόνια τον έχω πάρει υπό την προστασία μου, αυτό είναι όλο. Νομίζω πως αρκετοί συνάνθρωποί μας βοηθάνε τον διπλανό τους όταν μπορούν. Δεν θεωρώ πως έχω κάνει κάτι ιδιαίτερο» εξηγεί ο Κώστας Μπίγαλης, ο οποίος δηλώνει ιδιαίτερα περήφανος για την πορεία του Μοχάμεντ:
«Γνώριζα πως ο Μοχάμεντ έπαιζε ποδόσφαιρο. Μάλιστα, είχε φύγει από τη Γουινέα για να μπορέσει να κάνει καριέρα. Πριν έρθει στην Ελλάδα, είχε μείνει για ένα μικρό χρονικό διάστημα στην Κωνσταντινούπολη, αλλά αποφάσισε πως δεν ήθελε να μείνει εκεί. Με κάποιες γνωριμίες που είχα, κατάφερα να του ανοίξω απλώς μια πόρτα για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Η πορεία του όμως μέχρι τώρα ανήκει σε αυτόν, αφού με το ταλέντο του κατάφερε να παίξει στη δεύτερη ομάδα της ΑΕΚ, πέρσι έπαιξε στη Λιθουανία και φέτος υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα του Θρασύβουλου» λέει ο τραγουδιστής και τονίζει:

«Επειδή ειπώθηκε πως είμαι μάνατζερ του Μοχάμεντ, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ο Μοχάμεντ είνναι ένα παιδί που ήρθε από την Αφρική γεμάτο όνειρα το οποίο η οικογένειά μου και εγώ το προστατεύουμε και εξελίχτηκε με τις δυνάμεις του σε ποδοσφαιριστή».

Ο τραγουδιστής θεωρεί τον ποδοσφαιριστή μέλος της οικογένειάς του: «Με τον Μοχάμεντ συζητάμε και όποτε τον απασχολούσε κάτι, το μοιραζόταν μαζί μου. Τώρα νομίζω πως ο δικός μου ρόλος έχει φτάσει στο τέλος του. Ο Μοχάμεντ βρήκε τον δρόμο του», τονίζει ο Κώστας Μπίγαλης.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής που μεσουρανούσε τη δεκαετία των 80s με την προσωπική του ιστορία αποδεικνύει πως, σε μια κοινωνία που τον τελευταίο καιρό κλυδωνίζεται καθημερινά από φαινόμενα ρατσισμού, ακόμη και στις μέρες μας υπάρχει το αίσθημα της αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο.
ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ espresso