Γιώργος Πρίντεζης: Το μεγαλύτερο σουτ της ζωής του, μέχρι το επόμενο

Ένα σουτ-ένα τρόπαιο, ήταν το «χουκ» που επιχείρησε ο Γιώργος Πρίντεζης επτά δέκατα πριν το άκουσμα της κόρνας της γραμματείας, στον τελικό του Final 4 της Κωνσταντινούπολης με αντίπαλο την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Ο Έλληνας φόργουορντ τόνισε πως ήταν το μεγαλύτερο σουτ της ζωής του, μέχρι το επόμενο.

Αποσπάσματα από την συνέντευξη του Πρίντεζη στην εφημερίδα «ΓΑΥΡΟΣ»:

Όταν πήρες την μπάλα τι σκέφτηκες;

«Δεν είχαμε προλάβει να σχεδιάσουμε κάτι ιδιαίτερο. Απλά αυτή τη φάση την έχουμε δουλέψει πολλές φορές στην προπόνηση. Βγήκε ο Κιριλένκο στη βοήθεια, έτυχε να βρίσκομαι εγώ στο κατάλληλο σημείο για να "κόψω" προς το καλάθι, ο Βασίλης μου έδωσε την μπάλα στο τέλειο τάιμινγκ, πέταξα την μπάλα και μπήκε, οπότε μετά... γεια σας! Αρχικά δεν μου φάνηκε ότι θα μπει. Απλά όταν την άφησα από το χέρι μου είπα, "ο Θεός και η Παναγία μαζί μας". Τι να πω; Ένα σουτ ήταν. Αν έμπαινε καλώς, αν δεν έμπαινε, τι να κάνουμε; Να πεθάνουμε; Δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει τόσο μεγάλη πίεση».

Συγκινήθηκες, έτσι;

«Ξέσπασα, ήταν πολύ ευχάριστη στιγμή για εμένα. Κάθε αθλητής θα ένιωθε έτσι. Έχω περάσει πολλά μ' αυτήν την ομάδα και δεν έχω χαρεί έναν τίτλο τόσο. Το αφιερώνω σε όλους γιατί είναι το πρώτο, καλό-καλό τρόπαιο που παίρνουμε. Δεν θέλω να αδικήσω κανέναν. Από τους πιο στενούς ανθρώπους, τον πρόεδρο, ως τους γυμναστές όλους».