ANTYΠΑΣ: «O Σάκης έχει ήθος, ξέρει να σέβεται και να εκτιμά»

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Αντύπας για τον Σάκη Ρουβά σε συνέντευξη που έδωσε με αφορμή την ανατρεπτική συνεργασία μεταξύ τους. Ο Αντύπας χαρακτήρισε τον ποπ σταρ ως έναν άνθρωπο με ήθος, που ξέρει να σέβεται και να εκτιμά.

«Ο Σάκης παραμένει το ίδιο παιδί που γνώρισα τότε. Έχει ήθος, ξέρει να σέβεται και να εκτιμά. Δεν τον έχει επηρεάσει καθόλου η επιτυχία. Είχα πει στον επιχειρηματία τότε ότι θα πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια για να βγει ξανά ένα τόσο μεγάλο όνομα – και να που δικαιώθηκα.»

Ο λαϊκός τραγουδιστής μίλησε επίσης στο ΕΓΩ για την καριέρα του, αλλά και τον έρωτα της ζωής του, τη σύζυγό του Στέλλα.
«Χωρίς καψούρα ο Έλληνας είναι χαμένος. Με την καψούρα ανασταίνεται. Κι εγώ έχω κλάψει κι έχω πονέσει για γυναίκα. Οι γυναίκες ήταν η ζωή μου. Οι γυναίκες μου έδιναν δύναμη από τότε που ήμουν μικρός. Με τη Στέλλα γνωριζόμαστε 30 χρόνια. Είναι ο στυλοβάτης μου, ο βράχος μου, η ασπίδα μου. Έτρεξε πάρα πολύ για μένα. Ο ένας διεκδικεί τον άλλον όλα αυτά τα χρόνια...Με τη Στέλλα θα είμαι μια ζωή ερωτευμένος».

Όσο για την πορεία του στο μουσικό στερέωμα ο Αντύπας δήλωσε: «Είμαι λαϊκός ροκάς. Έχω πει ανατρεπτικά πράγματα. Πιστεύω ότι τα λαϊκά παιδιά είναι πιο γνήσια. Στο λαϊκό τραγούδι, ο χώρος είναι καθαρός και μπεσαλίδικος. Οι άντρες έχουν παραμείνει άντρες και γνήσιοι».