Χριστίνα Κολέτσα: Ήταν ο Γιγουρτάκης η αγάπη της ζωής της;

Έτοιμη να γίνει μαμά
Η Χριστίνα Κολέτσα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Down Town» μίλησε για τον Νίκο Γιγουρτάκη, με τον οποίο είχε χωρίσει αρκετό καιρό πριν εκείνος πεθάνει από αναβολικά, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες. 

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει και νομίζω ότι κανένας από τους ανθρώπους που τον αγαπάνε δεν το έχει συνειδητοποιήσει. Τον Νίκο τον λάτρευα ως άνθρωπο και εξακολουθώ να τον λατρεύω. Είναι πολύ δύσκολο για όλους όσους τον αγαπάμε να σκεφτούμε πως θα είναι η ζωή μας χωρίς εκείνον», είπε χαρακτηριστικά η Χριστίνα, ενώ αποκάλυψε πως ενώ είχαν χωρίσει εδώ και αρκετό καιρό, είχαν πολύ καλή σχέση. «Είχαμε χωρίσει καιρό -μάλιστα αυτό το διάστημα που ήμασταν χώρια και είχα άλλες σχέσεις τις συζητούσα μαζί του κι εκείνος μου είχε συμπαρασταθεί σε αρκετές στιγμές που δεν ήμουν καλά».

Στην ερώτηση αν ο Νίκος Γιγουρτάκης ήταν η αγάπη της ζωής της, απάντησε: «Αυτό το γνωρίζουν οι δικοί μου άνθρωποι -το γνώριζαν και πριν φύγει ο ίδιος από τη ζωή. Γνωρίζουν τι σήμαινε ο Νίκος για μένα. Νιώθω πως θα ήταν ανούσιο να σ’ το απαντήσω αυτό τώρα.

Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή, η γνωστή τραγουδίστρια δήλωσε ότι αυτήν την περίοδο είναι μόνη και προτεραιότητά της είναι η δουλειά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θέλει να κάνει οικογένεια. «Είμαι έτοιμη να γίνω μαμά. Αν κάποια στιγμή ερχόταν ένα παιδί στη ζωή μου, θα μπορούσα να το μεγαλώσω. Αν έμενα έγκυος θα το αντιμετώπιζα με μεγάλη ωριμότητα», είπε και συμπλήρωσε: «Δεν θα έκανα παιδί δίχως να έχω στο πλάι μου έναν μπαμπά που θα το αγαπά και θα βρίσκεται δίπλα μας».