Ολόγυμνη στο Instagram η έγκυος Κιμ Καρντάσιαν

Η γνωστή τηλεπερσόνα αποφάσισε να δώσει μία αποστομωτική απάντηση στα δημοσιεύματα που ισχυρίζονταν ότι παριστάνει την έγκυο και ότι στην πραγματικότητα μία παρένθετη μητέρα πρόκειται να φέρει στον κόσμο το παιδί της.

Έτσι, πόσταρε μία φωτογραφία που την έδειχνε ολόγυμνη.
Συμπεριέλαβε μία εκτενή εξήγηση στη λεζάντα της φωτογραφίας, σχετικά με τις διαφορές που παρατηρούνται κατά καιρούς στο σώμα της.

«Πρώτα λένε ότι είμαι πολύ αδύνατη για να είμαι έγκυος και τώρα λένε ότι είμαι πολύ χοντρή για να είμαι έγκυος! Κάποιες μέρες με φωτογραφίζουν πριν φάω και δείχνω πιο αδύνατη, ενώ άλλες μέρες αφού έχω φάει και δείχνω πιο παχιά. Όλα αυτά είναι μέρος της εγκυμοσύνης. Νομίζω ότι με γνωρίζετε πια καλά για να αντιλαμβάνεστε ότι, αν χρησιμοποιούσα μία παρένθετη μητέρα, θα κατέγραφα αναλυτικά τη εμπειρία μου»,

«Το σώμα κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική και έχω μάθει να αγαπώ το σώμα μου σε κάθε φάση της ζωής μου. Θα παχύνω ακόμη περισσότερο και αυτό είναι υπέροχο!».