Γιώργος Πολυχρονίου: Όσες φορές έχει γίνει «Τροχός της τύχης» χωρίς Πολυχρονίου πάτωσε

"Όλος ο κόσμος έχει αντιδράσει που δεν θα παρουσιάσω εγώ τον «Τροχό» και μου το έχουν πει".
Ο Γιώργος Πολυχρονίου σε συνέντευξη που έδωσε στην Σπυριδούλα Κάμπου για το govastileto.gr αποκάλυψε ότι δεν του έγινε ποτέ πρόταση να ξαναπαρουσιάσει τον "Τροχό της Τύχης", εκφράζει το παράπονο του και σχολιάζει την επιλογή του Πέτρου Πολυχρονίδη για την παρουσίαση του παιχνιδιού.

Για την πρόταση που δεν έγινε από τον Star, τα σχόλια του κόσμου και τις "αποτυχημένες" προσπάθειες επαναφοράς του παιχνιδιού στο παρελθόν:
«Δεν μου έχουν πει ακόμα τίποτα. Όλος ο κόσμος έχει αντιδράσει που δεν θα παρουσιάσω εγώ τον «Τροχό» και μου το έχουν πει. Ακόμα και στο δρόμο που με συναντάνε όσοι έχουν δει το τρέιλερ ότι ξανά ξεκινάει ο «Τροχός της Τύχης» μου σχολιάζουν, πώς «Είναι δυνατόν «Τροχός της Τύχης» χωρίς Πολυχρονίου;» ! Και εδώ που τα λέμε όσες φορές έχει γίνει «Τροχός της τύχης» χωρίς Πολυχρονίου πάτωσε. Και με Πέτρο Χαϊκάλη και με Δάνη Κατρανίδη και με την Νίκη Κάρτσωνα που τόλμησε το Mega το 1990, δεν πήγαν καλά. Αφού αυτό είναι ταυτισμένο με Πολυχρονίου. Τέλος! Τι να πώ; Μάλλον δεν με πάνε. Δεν είμαι από αυτούς που θα πάρω τηλέφωνο και θα αυτοπροταθώ για κάτι. Το έχω πει πολλές φορές. Αν ήθελα να κάνω τηλεόραση με τηλεπαιχνίδια, θα το είχα κάνει. Είχα απορρίψει το Deals. Είχα πει ότι μόνο «Τροχό τύχης» θα ξαναέκανα. Διαφορετικά δεν με ενδιαφέρει η τηλεόραση.

Εάν τον στεναχωρεί που δεν του έγινε πρόταση:
«Φυσικά και με στεναχωρεί. Μπας και δεν με στεναχώρησε όταν έκανε ο Κατρανίδης και οι άλλοι. Και ποτέ κανείς δεν μου είπε τίποτα; Αλλά να σου πώ κάτι; Άσχετα αν με στεναχωρεί, εύχομαι να πάνε καλά. Δεν είμαι από τους ανθρώπους, τους χαιρέκακους, ένα από τα ελαττώματα που χαρακτηρίζουν τον Έλληνα. Θέλω να πάνε καλά και να σκίσουν. Δεν εύχομαι το αντίθετο. Δεν είναι δικός μου ο Τροχός της Τύχης»

Το σχόλιο του για το όνομα του καινούργιου παρουσιαστή: 
«Α τι είναι αυτό καινούργιο; Δεν το ξέρω; Απίστευτο. Μην το κάνουν και επίτηδες. Εγώ μέχρι χτες γνώριζα ότι θα έπαιρναν, ή τον Γρηγόρη Μπάκα, ή τον Σωτήρη Καλυβάτση ή τον Κώστα Κόκλα. Είχαν κάνει και πιλότο. Αυτό που μου λες ήρθε σαν βόμβα τώρα. Μπορεί να είναι καλός τι να πω; Απίστευτη σύμπτωση! Πέτρος Πολυχρονίδης ε; Ίσως το κάνουν και επίτηδες. Να δώσουν ένα παρόμοιο όνομα με του Πολυχρονίου που είχε συνηθίσει ο κόσμος. Τι να πώ. Πρέπει να βγει και καινούργιο αίμα. Εμείς είμαστε μεγάλα παιδιά πλέον. Μην είμαστε πλεονέκτες»