Ελεονώρα Μελέτη: Το μεγαλύτερό μου λάθος ήταν ο Πρωινός Καφές

Για πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια η Ελεονώρα Μελέτη παραδέχεται ότι ο πρωινός καφές ήταν ένα μεγάλο λάθος της και μιλώντας στην Αφροδίτη Γραμμέλη εξηγεί πως χρησιμοποιεί την αναγνωρισιμότητα της όταν πρόκειται να διαπραγματευτεί μια συμφωνία είτε με ένα κανάλι είτε με ένα brand name.

«Αν σου πω ότι το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν που άφησα τις ειδήσεις και πήγα στον Πρωινό Καφέ, ίσως τώρα να μην είχα την ευκαιρία να κάνω το Hashtag. Για να κάνεις μια τέτοια δημοσιογραφική εκπομπή έρευνας, πρέπει να έχεις λιώσει πολλά παπούτσια.

Εγώ εκμεταλλεύτηκα την αναγνωρισιμότητα που είχα από όλα αυτά τα χρόνια. Ουσιαστικά αυτό πούλησα και όχι το concept στο Epsilon. Πουλάω την αναγνωρισιμότητά μου όταν πρόκειται να κάνω μια συνεργασία. Όταν με προσεγγίζει μια εταιρία για να μου κάνει πρόταση, προφανώς βλέπει ότι έχω 315.000 άτομα στο Twitter…».