Γιάννης Πλούταρχος: «Κάποιοι χρησιμοποίησαν το όνομά μου, το λόγο έχει η δικαιοσύνη»

Με κατηγορηματικό τρόπο διέψευσε τις φήμες που τον ήθελαν να αξιώνει το υπέρογκο ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής, προκειμένου να καταγράψει τις ομορφιές της περιοχής σε ντοκιμαντέρ, ο Γιάννης Πλούταρχος.

«Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν», αναφέρει σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Εγώ» ο τραγουδιστής.

«Μου είχε γίνει μια πρόταση πριν τρία χρόνια, στην οποία ήμουν θετικός, αλλά το θέμα έληξε εκεί και δεν προχώρησε. Κάποιοι χρησιμοποίησαν το όνομά μου και τον λόγο έχει τώρα η Δικαιοσύνη. Έχουν γίνει όλες οι σχετικές διαδικασίες. Θέλω να είμαι πολύ προσεκτικός σε ό,τι λέω γιατί πλέον έχουν αναλάβει το θέμα οι δικηγόροι», συμπλήρωσε ο λαϊκός τραγουδιστής.