Ian Thorpe: Είμαι gay, αν και στη ζωή μου έχω βγει και με γυναίκες

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «Channel 10» της Αυστραλίας και η οποία θα μεταδοθεί σήμερα το βράδυ, ο Αυστραλός χρυσός ολυμπιονίκης στα 200μ και 400μ. ελεύθερο, Ian Thorpe, παραδέχτηκε ότι είναι ομοφυλόφιλος.

Μάλιστα, στο διαφημιστικό της συνέντευξης παίζει το απόσπασμα όπου ο δημοσιογράφος, Michael Parkinson, του κάνει τη συγκεκριμένη ερώτηση χωρίς φυσικά να αποκαλύπτεται η απάντηση που έδωσε ο κορυφαίος κολυμβητής.

Ο Ian Thorpe επί χρόνια αρνιόταν την ομοφυλοφιλία του, κάτι που έκανε και στην επίσημη αυτοβιογραφία του που κυκλοφόρησε το 2012. Στον Michael Parkinson όμως είπε χαρακτηριστικά «είμαι gay, αν και στη ζωή μου έχω βγει και με γυναίκες».

Στην ίδια συνέντευξη, η οποία πλέον αναμένεται με ανυπομονησία, ο Ian Thorpe μίλησε και για την εμπειρία της κατάθλιψης την οποία βίωση αρνούμενος επί χρόνια δημόσια τη σεξουαλικότητά του.