ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΕ ΔΑΚΡΥΑ η Κάιλι Μινόγκ μιλώντας για τον πρώην της που έφυγε από τη ζωή

«Ήταν η μεγάλη μου αγάπη και ράγισε η καρδιά μου»

​H πρώτη της αγάπη και… παντοτινή όπως φαίνεται ήταν ο Μάικλ Χάτσενς για την Κάιλι Μινόγκ.
Η 46χρονη τραγουδίστρια έζησε με τον frontman των «INXS» έναν δυνατό έρωτα, ο οποίος 25 χρόνια μετά, παραμένει ανεξίτηλος στη μνήμη της.

Σε συνέντευξή της στο «Chanel Nine», η Κάιλι θυμήθηκε τον πρώην αγαπημένο της o oποίος έφυγε από τη ζωή το Νοέμβριο του 1997, όταν βρέθηκε κρεμασμένος μέσα στο ξενοδοχείο του στο Σίδνεϋ.

Οι δυο τους, ήταν ζευγάρι για δυο χρόνια στα τέλη της δεκαετίας του ’80, και παρά το γεγονός ότι ο Χάτσενς τη χώρισε δια τηλεφώνου παρατώντας την για το μοντέλο Έλενα Κρίστενσεν, οι δυο τους παρέμειναν φίλοι μέχρι και το θάνατό του.


«Είχα τόσες πολλές πρώτες φορές μαζί του. Ποτέ μου δεν συνάντησα κάποιον σαν κι αυτόν. Μαζί του έζησα μια πολύ μεγάλη αγάπη και όταν χωρίσαμε ράγισε η καρδιά μου. Ακόμα και σήμερα έχω πολλά συναισθήματα για εκείνον» είπε στη συνέντευξή της η διάσημη τραγουδίστρια, η οποία όση ώρα μιλούσε έκανε διάφορες χειρονομίες δείχνοντας τη συναισθηματική της φόρτιση.