Χιου Τζάκμαν: «Στις φλέβες μου κυλάει ελληνικό αίμα»

Ο προπάππους του ήταν από την Ίο!
Ότι έχει ​ελληνικές ρίζες επεσήμανε για ακόμη μια φορά ο Χιου Τζάκμαν, αυτή τη φορά στην πρεμιέρα της ταινίας «X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος», στην οποία υποδύεται τον Γούλβεριν.

Τον Ιούλιο του 2013, ο Χιου Τζάκμαν σε συνέντευξή του είχε δηλώσει: «Είναι αλήθεια ότι έχω ελληνικές ρίζες. Δύο γενιές πίσω το όνομα της οικογένειάς μου ήταν Μπέλας κι εγώ αισθάνομαι, αλλά και είμαι εξ αίματος Έλληνας».


Πριν λίγες μέρες, ο διάσημος Αυστραλός ηθοποιός βρέθηκε στο κόκκινο χαλί στη Μελβούρνη με τους θαυμαστές του να τον αποθεώνουν. Μεταξύ των δημοσιογράφων ήταν και η Μάγια Τζόβιτς από την εφημερίδα της ομογένειας «Νέος Κόσμος», η οποία μόλις του είπε ότι εκπροσωπεί ελληνικό έντυπο, εκείνος της είπε: «Ξέρεις πως έχω κι εγώ ελληνικό αίμα; Ο προπάππους μου ήταν Έλληνας, Μπέλας το επώνυμο και καταγόταν από την Ίο».

Ο ηθοποιός παραδέχτηκε πως δεν έχει επισκεφθεί την Ίο, παρά το γεγονός ότι έχει έρθει στην Ελλάδα. «Ο πατέρας μου και ο αδελφός του πήγαν πολλές φορές. Εγώ όχι. Τώρα όμως είμαι έτοιμος να πάω. Το θέλω πολύ. Να γνωρίσω το νησί του προπάππου μου. Και θα το κάνω» πρόσθεσε.