Μπέσσυ Μάλφα: «Εγώ είμαι το πρώτο σκυλί»

Φέτος αισθάνομαι ότι οι παίχτες είναι πιο απελευθερωμένοι. Πέρσι ήταν μουδιασμένα τα παιδιά τώρα υπάρχει άνεση» τόνισε η Μπέσσυ Μάλφα στο ΕΓΩ.

Τα λόγια που είπατε στην Ελευθερία Ελευθερίου όταν μιμήθηκε την Πάολα «Δούλεψες σαν σκυλί και μπράβο» παρεξηγήθηκαν και έγιναν αντικείμενο έντονου σχολιασμού.
«Δεν εννοούσα τίποτα. Μιλώ με κάθε ειλικρίνεια. Εγώ είμαι το πρώτο σκυλί. Ειδικά στη δουλειά μου. 
Την Πάολα μόνο «σκυλί» δεν τη λες. 
Είναι γυναικάρα. Όταν την είδα να τραγουδά στα βραβεία Mad έμεινα άφωνη. Χόρευε υπέροχα Αυτό που είπα στην Ελευθερία το πιστεύω απόλυτα. Δουλεύει σαν σκυλί. Δουλεύει σκληρά και αυτό φαίνεται. Το πιο μεγάλο σκυλί είναι ο Κώστας Δόξας. Δεν το πίστευα όταν τον είδα να κάνει την Ευσταθια. »

Χαίρεστε που συμμετέχετε στο σόου;
« Πάρα πολύ. Αφού πήρα τηλέφωνο την παραγωγή και τους ρώτησα «παιδιά, θα είμαι φέτος;» Είχαμε κάνει την κουβέντα από πέρσι, οπότε ήθελα να ξέρω ώστε να ρυθμίσω τις ημέρες των παραστάσεων στη Θεσσαλονίκη.»
Το οικονομικό ήταν ένα κίνητρο για να επιθυμείτε τη συμμετοχή σας;
« Πέρσι, όταν είπα το «ναι», δεν είχα κάνει καμία συζήτηση για τα χρήματα. Με πλήρωσαν οι άνθρωποι. Σωστά και καλά. Το ίδιο ισχύει και για φέτος. Μου φέρθηκαν άψογα.»