Katy Perry: «Έχασα την παρθενιά μου στα 16 μέσα σε ένα αυτοκίνητο»

Αν υπήρχε κάτι που ΔΕΝ ξέρατε για την Katy Perry, μόλις το μάθατε!
Η 29χρονη τραγουδίστρια, σε συνέντευξη της στο ανδρικό περιοδικό «GQ» στο τεύχος Φεβρουαρίου, δεν δίστασε να ομολογήσει, πότε είχε την πρώτη της ερωτική επαφή:

«Έχασα την παρθενιά μου σε ηλικία 16 ετών, ενώ άκουγα τον Jeff Buckley στο album “Grace”, στην μπροστινή θέση ενός Volvo sedan. Αγαπώ πολύ μέχρι και σήμερα αυτό το κομμάτι», λέει.



Στη συνέχεια, απαντά και στο ερώτημα αν έχει κάνει πλαστικές:

«Ποτέ μου δεν έκανα καμία. Ούτε στη μύτη, ούτε στα μάγουλα, ούτε στο πιγούνι, ούτε στο στήθος».

Μάλιστα, τονίζει πως τα πλούσια ελέη της, είναι θείο δώρο στην κυριολεξία!

«Όταν ήμουν μικρή, ξάπλωσα ένα βράδυ ανάσκελα στο κρεβάτι μου και προσευχήθηκα στο θεό: “Σε παρακαλώ, κάνε ο στήθος μου να γίνει τόσο μεγάλο, ώστε όταν ξαπλώνω να μην μπορώ να βλέπω τα πόδια μου”. Στα 11, ο θεός απάντησε στις προσευχές μου!»

Τέλος, μίλησε και για τον τωρινό της σύντροφο, τον 36χρονο John Mayer, με τον οποίο είναι μαζί τον τελευταίο περίπου χρόνο, και πολύ ερωτευμένοι. Στο ερώτημα αν οι δυο τους θ΄ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας, λέει:

«Αυτή τη στιγμή, απλά ζω μια υπέροχη εμπειρία με έναν καταπληκτικό άνδρα. Δεν υπάρχει καμία βιασύνη».