Σοκάρει η Ελεονώρα Μελέτη. Παραδέχεται την απιστία της!!!

Η Ελεονώρα προκαλεί ξανά. Άλλωστε όποτε αποφασίζει να μιλήσει για τα προσωπικά της, οι αποκαλύψεις της σοκάρουν, αφού είναι από τις γυναίκες που δεν μασάνε τα λόγια τους. Όπως και τώρα που παραδέχεται ανοιχτά ότι δεν ήταν πάντα πιστή στις σχέσεις της. Με πολύ απλά λόγια ομολογεί ότι έχει… φάει αλλά κι έχει ρίξει κέρατο! «Έχω απιστήσει και έχω απατηθεί» είπε χαρακτηριστικά και τους άφησε όλους με ανοιχτό το στόμα.

Η παρουσιάστρια του Star γνώρισε τι εστί απιστία μικρή, στην πρώτη της σχέση και το γεγονός αυτό την πλήγωσε πολύ. Αποκαλύπτει ότι ο άντρας με τον οποίο ήταν ερωτευμένη διατηρούσε παράλληλα με εκείνη και σχέση με την πρώην του. Και αυτό μάλιστα κράτησε δύο ολόκληρα χρόνια! «Ήμουν αρκετά νεαρή για να είμαι υποψιασμένη και αρκετά αθώα για να μπορέσει το μυαλό μου να κατανοήσει έννοιες όπως η καχυποψία, η ανασφάλεια, η ανηθικότητα και όλα τα λοιπά», επισημαίνει.

Η ανακάλυψη έγινε τυχαία και με επώδυνο, όπως αναφέρει, τρόπο. «Δεν είπα κουβέντα, απλά άφησα τη σχέση, χωρίς να δώσω την παραμικρή επεξήγηση, δίχως ωστόσο και να αφήσω περιθώρια να ακούσω την παραμικρή δικαιολογία για μια απιστία που ο άλλος δεν ήξερε ότι γνωρίζω». Η Ελεονώρα κατάλαβε πόσο πολύ είχε πληγωθεί στις επόμενες σχέσεις της, αφού κατηγορούσε τον εαυτό της για όσα είχαν συμβεί και της δημιουργήθηκαν πολλές ανασφάλειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YES! ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ