Χριστίνα Παππά: «Αν πειράξει κάποιος τον γιο μου θα τον σκοτώσω!»

Με τον γιο της, Δημήτρη η Χριστίνα Παππά μεγάλωσε ουσιαστικά μαζί, αφού τον γέννησε σε νεαρή ηλικία. Πώς είναι στη διαπαιδαγώγησή του; Του φέρεται περισσότερο ως φίλη ή ως μητέρα;
«Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, αλλά πάνω απ' όλα είμαι η μητέρα του. Να φανταστείς ότι όλοι οι φίλοι του με αποκαλούν «Αστυνομία». Αν και είναι 28 όταν βγαίνει του λέω να μου στείλει μήνυμα όταν γυρίσει. 
Έχω.. θέμα μαζί του. Είναι όλη μου η ζωή! Τον σέβομαι και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στη γνώμη του. Είμαι άνθρωπος που δεν πειράζω μύγα. Αν, όμως, πειράξει, κάποιος τον γιο μου, θα τον σκοτώσω!» τόνισε στο You. Πώς της ακούγεται το ενδεχόμενο να γίνει γιαγιά τόσο νέα; «Επειδή θα μου άρεσε η ιδέα να είχα άλλο ένα παιδί σκέφτομαι «του παιδιού μου το παιδί θα είναι δυο φορές παιδί μου» («Δημήτρη τι λες; Να γίνω μαμά για δεύτερη φορά;» απευθύνεται στον γιο της, ο οποίος της απαντά: «Να κάνεις ό,τι πραγματικά σε ευχαριστεί»). Από την άλλη δεν θέλω να γίνει τώρα. Ο Δημήτρης είναι στο ξεκίνημά του και είναι νωρίς να κάνει παιδί. Σε 4-5 χρόνια που θα πατάει πιο γερά στα πόδια του, θεωρώ ότι θα είναι καλύτερα. Εάν βέβαια, ερωτευτεί και μου πει ότι θέλει να παντρευτεί, δεν πρόκειται να του πω τίποτα!»