Στέλιος Ρόκκος: Ηταν πρόστυχο και άνανδρο αυτό που έκανε ο Γιώργος Λιάγκας

Οι ασκοί του Αιόλου άνοιξαν την προηγούμενη εβδομάδα, με αφορμή κάτι που είπε στην εκπομπή του ο Γιώργος Λιάγκας, για το Στέλιο Ρόκκο.

Ο παρουσιαστής, αποκάλυψε σύμφωνα με «πηγές» του, πως στο κέντρο όπου εμφανίζονται Ρόκκος-Θεοδωρίδου, το πρώτο όνομα είναι ο Στέλιος και όχι η Νατάσα, με αποτέλεσμα να υπάρχει ενόχληση από την πλευρά της τραγουδίστριας, ενώ ο Ρόκκος ούτε λίγο ούτε πολύ, το «παίζει» πρώτο όνομα ΄μετά τη συνεργασία του με Αντώνη Ρέμο.

Στη συνέχεια, «Το Πρωινό» πρόβαλλε συνέντευξη του Ρόκκου, ενώ ακούστηκαν διάφορα δηκτικά σχόλια από την Σάσα Σταμάτη για τον τραγουδιστή.

Αποτέλεσμα; Να τα πάρει η Φαίη και να σφαχτούν όλοι μαζί, κατηγορώντας τη Σάσα πως βάζει λόγια στο Λιάγκα να μιλήσει άσχημα για το Ρόκκο, επειδή εκείνη έχει ένα προσωπικό θέμα μαζί του


Σήμερα στο «Πρωινό mou», έγινε το «έλα να δεις» με τον Στέλιο Ρόκκο, ο οποίος βγήκε στον Πέτρο Κωστόπουλο, και τα έχωσε κανονικότατα στο Γιώργο Λιάγκα:
«Έπεσα από τα σύννεφα. Ειδικά όταν γνωρίζεις κάποιους ανθρώπους και το κλίμα είναι πολύ ωραίο. Πέρυσι καλέστηκα να πάω τρεις φορές στην εκπομπή τους».

Και πρόσθεσε, πως «από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ποτέ δεν με ένοιαζε να είμαι πρώτος στο όνομα της αφίσας».

Για να καταλήξει εμφανώς εκνευρισμένος, πως «αυτό που με ενόχλησε πιο πολύ, είναι πως όταν έχεις τη δύναμη να “πυροβολήσεις” κάποιον που είναι “άοπλος”, και το κάνεις, είναι άνανδρο και πρόστυχο! Εγώ δεν έχω το ίδιο όπλο για να αμυνθώ. Δεν το περίμενα. Και δεν ήταν λόγια δικά του, αλλά κάποιου φίλου του, που ήταν παραπονεμένος μαζί μου. Και χρησιμοποιεί το όπλο της τηλεόρασης, για να μου κάνει εμένα κακό».