Ρούλα Κορομηλά: «Έκλαιγα από συγκίνηση»

 Η Ρούλα Κορομηλά αποδέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση 
του Πέτρου Κωστόπουλου να κάνει ποδαρικό στο νέο του ξεκίνημα στην πρωινή ζώνη 

«Δεν θα μπορούσα για κανένα λόγο ν’ αρνηθώ στον Πέτρο Κωστόπουλο τη συγκεκριμένη πρόσκληση όταν εκείνος με ακολούθησε σε ένα μόλις βράδυ στο «Greek Idol». 
Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν έχει αλλάξει καθόλου από τότε που τον γνώρισα. Αντίκρισα τον ίδιο άνθρωπο που δουλεύει με κέφι. 
Καθ’ όλη την διάρκεια του προγράμματος ένιωσα σαν το σπίτι μου και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το άγχος μου ήταν να πάνε αυτοί καλά και όχι πως θα φανώ εγώ την τηλεόραση», δήλωσε η Ρούλα Κορομηλά στο Hello και συνέχισε: «Έκλαιγα από συγκίνηση. Πρέπει να πήρα τα περισσότερα μηνύματα από ποτέ στο κινητό μου από φίλους και γνωστούς που έσπευσαν να μου εκφράσουν την αγάπη τους».