Κατερίνα Τσάβαλου: «Κινδύνεψε η ζωή μου από ψυχοπαθή θαυμαστή»

 Όλα ξεκίνησαν από το Facebook  

Για εφτά ολόκληρους μήνες την παρακολουθούσε, θέτοντας ακόμα και σε κίνδυνο την ίδια της την ζωή, εξομολογείται σήμερα η Κατερίνα Τσάβαλου.
Δύσκολες ώρες για πολλούς μήνες πέρασε η γνωστή ηθοποιός από τον ψυχοπαθή θαυμαστή που την είχε βάλει στόχο.
 Όλα ξεκίνησαν από το Facebook όπου της έστειλε τα πρώτα μηνύματα και στην συνέχεια τον μπλόκαρε. Υπήρξε όμως και συνέχεια και μάλιστα δραματική για την Κατερίνα Τσάβαλου.

«Πριν από λίγο διάστημα στεκόταν έξω από το θέατρο. Μπήκα στο αυτοκίνητο με ένα συνεργάτη μου για να με πάει μέχρι ένα σημείο παρακάτω. Εκείνος έγινε βίαιος. Άρχισε να χτυπά το αυτοκίνητο. Ευτυχώς, έρχονταν από την άλλη πλευρά αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ. Ανοίξαμε το παράθυρο, εξηγήσαμε τι συμβαίνει και τον έπιασαν. Μείναμε εκεί όλοι. Έδωσα κατάθεση, ήρθε περιπολικό και τον πήγε στο τμήμα" είπε χαρακτηριστικά η Κατερίνα Τσάβαλου.

«Για έξι-επτά μήνες. Αρχικά μου έστελνε μηνύματα στο Facebook, εγώ δεν απαντούσα, όπως με είχε συμβουλέψει ο δικηγόρος μου. Μια φορά με είχε πετύχει με το αυτοκίνητο στο δρόμο και με είχε κλείσει. Είχα πρόβλημα. Εμφανιζόταν ξαφνικά μπροστά μου. Όποτε έκανα κάποια δουλειά επειδή το δημοσιοποιούσα αναγκαστικά στη σελίδα μου στο facebook αυτός εμφανιζόταν εκεί. Ο λόγος που το αναφέρω είναι για να προστατεύσω όποιον άλλον αντιμετωπίζει παρόμοιες καταστάσεις.»δήλωσε η Κατερίνα Τσάβαλου στο περιοδικό «ΕΓΩ».