H «συγκλονιστική εμπειρία» του Φώτη Σπύρου στη φυλακή

Αντί για το εξοχικό του, πέρασε τις δύο βράδια της Μεγάλης Εβδομάδας στο αστυνομικό τμήμα ο Φώτης Σπύρου, αφορμή για το οποίο ήταν ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα.
«Πήγαινα στο εξοχικό μου στην Θήβα όταν ξεκόλλησε ένα εξάρτημα από το αυτοκίνητό μου και χτύπησε το αυτοκίνητο που ερχόταν από πίσω μου. Δεν κατάλαβα τίποτα και συνέχισα την πορεία μου. Ο άνθρωπος όμως που χτύπησε το εξάρτημα κάλεσε την τροχαία με αποτέλεσμα να με σταματήσει και να πάμε για εξακρίβωση στοιχείων στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί μου είπαν ότι εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης από καταδικαστική απόφαση του 2008 για μια εκκρεμή υπόθεση στην εφορία για την οποία δεν είχα ενημερωθεί ποτέ. Το ποσό ήταν πολύ μικρό, απλά εγώ δεν ενημερώθηκα ποτέ», δήλωσε ο ηθοποιός στο soknews για τα δύο βράδια που πέρασε πίσω από τα κάγκελα.

Ο ηθοποιός, μάλιστα, στάθηκε άτυχος καθώς το περιστατικό έγινε το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης και μιας και η Μεγάλη Τετάρτη ήταν πρωτομαγιά, αναγκάστηκε να μείνει στη φυλακή για δύο ημέρες. «Ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία. Σε ένα κελί που χωράνε 12 άνθρωποι ήμασταν 40. Αυτό που με σόκαρε ήταν ένας άνθρωπος δίπλα μου που έπαθε κρίση επιληψίας. Δεν ήξερα τι να κάνω. Εύχομαι αυτό που έπαθα να μη συμβεί σε κανέναν».