«Μου αρέσει να γδύνομαι για τις ανάγκες ενός ρόλου αλλά μην με ρωτήσετε για τον Ashton»

Η καλλονή από την Ουκρανία, Mila Kunis, ποζάρει όλο νάζι στο εξώφυλλο γνωστού περιοδικού, μιλάει για τις γυμνές σκηνές αλλά όχι για τα προσωπικά της...
«Μου αρέσει να γδύνομαι για τις ανάγκες ενός ρόλου αλλά μην με ρωτήσετε για τον Ashton Kutcher» δηλώνει η ηθοποιός Mila Kunis στην συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Allure, φωτογραφίες του οποίου δημοσίευσε η Dailymail.
Η ηθοποιός που ψηφίστηκε ως η πιο σέξι γυναίκα (εν ζωή) και που είχε δεσμό για 8 χρόνια με τον Macaulay Culkin δήλωσε:« Έχω υπάρξει ελεύθερη για 4 χρόνια. Ήταν μια υπέροχη περίοδος ! Λατρεύω να είμαι ελεύθερη!»

Όταν η συζήτηση με το δημοσιογράφο ήρθε στον Ashton Kutcher με τον οποίο είναι μαζί από τότε που εκείνος χώρισε με την Demy Moore, η Mila Kunis είπε "Μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου και όχι για τους φίλους μου ή για τον σύντροφό μου ή και για τους συντρόφους μου στο παρελθόν".