Τόνια Σωτηροπούλου: Θα γίνει το επόμενο κορίτσι του ...Mr Bean;

Αποκάλυψε πως την γοητεύει κόβει βόλτες στα... νεκροταφεία
Παίζοντας το παιχνίδι στο τέλος της εκπομπής "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο και δοκιμάζοντας τις γνώσεις της στο ποια ήταν τα κορίτσια του James Bond κατά καιρούς, της είπε χιουμοριστικά ότι αν χάσει θα γίνει το κορίτσι του Mr Bean αφού δεν έγινε τελικά το κορίτσι του James Bond

Το ότι είναι πάντα παγωμένη στο σώμα και πως την γοητεύει να κάνει βόλτες στα... νεκροταφεία των ξένων χωρών, αποκάλυψε η Τόνια Σωτηροπούλου! Μάλιστα, αγαπημένο της είναι το νεκροταφείο της Mont Martin, στη Γαλλία.

«Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία», είπε χαρακτηριστικά α και συνέχισε: «Στο σπίτι μου έχω φαντάσματα. Πιστεύω στον πνευματισμό. Δεν είμαι όμως τρελή, δεν ακούω φωνές». Για τον θάνατο είπε πως καθένας τον αντιλαμβάνεται όπως θέλει».

Μιλώντας για μια πολύ προσωπική ιστορία, σχετικά με τη πίστη της, δήλωσε: «ο αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Jeff Buckley ο οποίος πέθανε το 1997 και για κάποιο λόγο, όταν χρειάζομαι δύναμη ή έμπνευση τον επικαλούμαι και νομίζω πως έρχεται».

Απαντώντας σε όσους την κατηγορούν ότι εμφανίζεται μόλις μερικά δευτερόλεπτα στη ταινία «Skyfall», η σέξι Ελληνίδα ηθοποιός απάντησε με αρκετή δόση χιούμορ και λίγη ειρωνεία: «Έκλαιγα πάρα πολύ». Όπως είπε, στη σκηνή που εμφανίζεται στο πλευρό του Daniel Craig, όταν ρωτήθηκαν αμφότεροι για το αν πρέπει να κάνουν πρόβα πριν το «κλακ», απάντησαν με μια φωνή «όχι»!