Η Κατερίνα Καινούργιου ντύθηκε νυφούλα

 Η 27χρονη παρουσιάστρια δοκίμασε τα λευκά για τις ανάγκες της φωτογράφισης του περιοδικού «Diva's Wedding» για το χειμερινό τεύχος του 2010 και την επέλεξε για το εξώφυλλό του. Την εν λόγω φωτογράφια παρουσίασε ξανά το FTHIS.

Η Κατρείνα δεν δίστασε να πει και πως φαντάζεται το γάμο: «Όπως όλα τα κορίτσια έχω περάσει και εγώ από διάφορα στάδια για το πώς θα ήθελα να κάνω το γάμο μου. Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να είναι παραμυθένιος να φοράω ένα πελώριο ροζ νυφικό και να έχω πολλά παρανυφάκια. Μεγαλώνοντας, αποφάσισα ότι θα ήθελα να είμαι πιο απλή και να φορέσω ένα απλό νυφικό.

Πέρασα και μια φάση στη ζωή μου που έλεγα ότι ήθελα να παντρευτώ, εγώ και ο σύντροφός μου μόνοι μας, στο Las Vegas! Τώρα πια αντιμετωπίζω το θέμα γάμος πιο ώριμα, το θεωρώ ιερό και όμορφο και επιθυμώ, εφόσον βρω τον κατάλληλο άνθρωπο, να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια! Είμαι λίγο παραδοσιακή σ' αυτό.

Ωστόσο, οφείλω να σου πω ότι δεν µ' αρέσουν οι πολύ κλειστοί γάμοι, που το ζευγάρι είναι µόνο του. Το γάμο νομίζω ότι πρέπει να τον ζήσεις και να τον μοιραστείς μαζί µε την οικογένεια και τους φίλους σου».

Όσο για το νυφικό της είπε ότι θα ήθελε να είναι κάτι απλό, και παράλληλα σέξι (αλλά όχι προκλητικό). Τέλος εξομολογήθηκε ότι θα ήθελε να παντρευτεί αν έρθει κάποιος άνθρωπος στη ζωή της, µε τον οποίο θα είναι πάρα πολύ καλά. Για εκείνη είναι πολύ σημαντικό να περνάει καλά μαζί του και να τον αγαπάει.