Στέλιος Ρόκκος: Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης είναι ανοργασμικός...

Για τον Χατζηγιάννη, τους έρωτες, τη ζωή του και τη φιλία του με τον Αντώνη Ρέμο μίλησε ο γνωστός ερμηνευτής στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη Movies & Stars στο MTV Greece.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του λίγες μέρες πριν ο Στέλιος Ρόκκος είχε ερωτηθεί για τη γνώμη του για τον Χατζηγιάννη, με αφορμή τις δηλώσεις του Χρήστου Δάντη που είχε πει ότι ως τραγουδιστής δεν είναι τίποτε ιδιαίτερο. Ο Ρόκκος είχει πει «Εγώ θα μιλήσω ως μουσικός. Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης είναι από τους καλύτερους τραγουδιστές που έχουμε τεχνικά. Απλώς για τα δικά μου αφτιά και γούστα είναι πολύ light. Δεν με «ψήνει» να τον ακούσω...».

Τώρα ο Στέλιος Ρόκκος επανήλθε με νέες δηλώσεις, και δεν δίστασε να μιλήσει και πάλι με καυστικό λόγο για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, λέγοντας ότι προτιμά οργασμικούς τραγουδιστες!

“Μπορεί να ακούγεται λίγο άσχημο αυτό που είχα πει, ότι ο Χατζηγιάννης δεν με ψήνει. Όμως θεωρώ ότι είναι σπουδαίος τεχνικά. Η αποψή μου είναι από την άλλη, ότι δεν αρκεί να είναι άψογος μόνο από τεχνική αλλά και από ψυχή. Μου αρέσουν οι οργασμικοί τραγουδιστές. Δεν ντρέπομαι να πω τη γνώμη μου... Γιατί να έχω άλλη άποψη στην τηλεόραση και άλλη στην παρέα μου; Ό,τι έχω να πω, το λέω και το κάνω με ανθρώπινο τρόπο, δεν θα γίνω κάποιος άλλος. Είναι ύποπτο να αρέσεις σε όλους. Θα το έκανα και θα το έλεγα για οποινδήποτε, έτσι το έκανα και για τον Χατζηγιάννη”, δήλωσε χαρακτηριστικά.


Επίσης, για τη φιλία του με τον Αντώνη Ρέμο, αποκάλυψε: “Θαυμάζω τον Αντώνη Ρέμο! Καταστραφηκε οικονομικά με την ομάδα και όμως επέζησε!... 
Ο Αντωνης έχει δεχτεί πολύ λάσπη, έχει πάθει απίστευτο πατατράκ, από το πάθος για την ποδοσφαιρική ομάδα του, που την πήρε στην πλάτη του και καταστράφηκε οικονομικά. 
Είμαστε φίλοι και του λεω ότι πάνω από όλα είναι τυχερός και του λέω Σκέψου να μην είχες το ταλέντο σου και την αγαπη του κόσμου που μεταφράζεται σε διαρκή επιτυχία!”