Από την εποχή που οι Ελληνίδες τραγουδίστριες εξαντλούσαν το ρεπερτόριό τους καθισμένες σεμνά στην καρέκλα τους δίπλα στο πρώτο μπουζούκι έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι...
Συγκεκριμένα σηκώθηκαν, άρχισαν να κινούνται, με τα πολλά έμαθαν να χορεύουν και τελευταία άρχισαν να αποχωρίζονται όλο και περισσότερα ρούχα. Ευτυχώς για το γενικότερο καλό, όχι όλες.
Ασφαλώς όλοι μπορούμε να σκεφτούμε δεκάδες τρόπους, πιο φιλικούς στην αισθητική, να εμπνευστούν οι νεαρές αιοδοί από τα διεθνή τους είδωλα, αλλά τα κορίτσια της πίστας δεν θα συμφωνούσαν μαζί μας.
Η Μαριάντα Πιερίδη απ' την πλευρά της ενδεχομένως θεωρεί τη γυμναστική μέρος της δουλειάς της, ως εκ τούτου και τα ολόσωμα μαγιό αλλά δυσκολευόμαστε να φανταστούμε πώς αυτό μεταφράζεται σε ρεζερβέ στο κέντρο όπου εμφανίζεται, ιδίως από παρέες που συμπεριλαμβάνουν γυναίκες που δεν καλύπτονται ψυχαγωγικά, για ευνόητους λόγους.
Συγκεκριμένα σηκώθηκαν, άρχισαν να κινούνται, με τα πολλά έμαθαν να χορεύουν και τελευταία άρχισαν να αποχωρίζονται όλο και περισσότερα ρούχα. Ευτυχώς για το γενικότερο καλό, όχι όλες.
Η τάση, όμως, είναι σαφής. Οι νέες καλλιτέχνιδες, κυρίως οι συμφιλιωμένες με το γεγονός ότι δεν πρόκειται ποτέ να πιάσουν τις οκτάβες της Μαράια Κάρεϊ, έμαθαν να επενδύουν στο γυμναστήριο και προσφέρουν γενναιόδωρα στο κοινό τους καρπούς των κόπων τους.
Αν η Μπιγιονσέ και η Lady Gaga εμφανίζονται στη σκηνή ημίγυμνες, γιατί να μην κάνει το ίδιο η πρωθιέρεια στο Romeo ή η Τάμτα; Και αν η Ριάνα δίνει συναυλίες φορώντας κάτι σαν μαγιό, τι λόγο έχει η Σάσα Μπάστα να μην ακολουθήσει το παράδειγμά της, τουλάχιστον όπως εκείνη το αντιλαμβάνεται;
Το γεγονός ότι οι διεθνείς σταρ εμφανίζονται σε καλοστημένα shows πάνω στη σκηνή και όχι σε πίστες, γεμάτες από αλκοουλόυχες αναθυμιάσεις, είναι μία βασική διαφορά. ότι τραγουδούν χωρίς να δέχονται γαρίφαλα κατακούτελα, είναι μια άλλη.
Από τις βετεράνους του είδους, η Τάμτα αποτελεί μια πιο εστέτ εκδοχή του σέξι, δεδομένου ότι προσέχει πάντα να συνδυάζει την έλλειψη φούστας με αβάν γκαρντ στοιχεία παρέχοντας στην επίδειξη σάρκας το άλλοθι της μόδας.
Η Ελένη Φουρέιρα επίσης θεωρεί ότι είναι εφικτό να κυκλοφορείς στην πίστα μόνο με ένα ολόσωμο κορμάκι και ο κόσμος να ασχολείται με τις φωνητικές σου ικανότητες.
Η Ελένη Φουρέιρα επίσης θεωρεί ότι είναι εφικτό να κυκλοφορείς στην πίστα μόνο με ένα ολόσωμο κορμάκι και ο κόσμος να ασχολείται με τις φωνητικές σου ικανότητες.
Η Χριστίνα Κολέτσα κάνει τη διαφορά, αφού δεν βασίζει την εμφάνισή της στα εσώρουχα αλλά στην απουσία τους, η Ελενα Γκρέκου κάνει δυναμικό comeback με φόρεμα που δεν καλύπτει υποχρεωτικά τον καβάλο και η Ζενίλντα δείχνει σεμνή δεδομένου ότι το κορμάκι που φοράει διαθέτει φόδρα.
Η Ολγα Φαρμάκη και η Εύα Λάσκαρη, τέως μοντέλα, ενίοτε εκτελούν και χρέη dj, φροντίζοντας να μη θάψουν την υψηλή τους αισθητική πίσω από μία κονσόλα ή κάτω από αυτό που οι κοινοί θνητοί αποκαλούμε ρούχα! Οι νέες σταρ ποντάρουν στο σεξ, ενώ λένε ότι οι γυναίκες τις βλέπουν πολύ θετικά γιατί νιώθουν ότι δεν απειλούνται, καθώς οι ίδιες δεν «παίζουν» με τους πελάτες.Τελικά, στην Ελλάδα αυτά πού λες δεν χρειάζεται σώνει και καλά να βγάζουν και νόημα.