Γιάννης Ζουγανέλης: «Ο,τι έχω κάνει στη ζωή μου είχε επιτυχία»

Ο Γιάννης Ζουγανέλης δεν θα έκανε τα πάντα για τα χρήματα
«Δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν είμαι περισσότερο ηθοποιός ή τραγουδιστής. Είναι σαν να έχω δύο παιδιά και να μου λες ποιο μου αρέσει περισσότερο», λέει σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής.
Σαράντα χρόνια ακατάπαυστης δουλειάς, έχει καταφέρει να βγάλει χρήματα; «Ασφαλώς, γιατί ο κόσμος με τίμησε με το παραπάνω, δεν έχω παράπονο γι’ αυτό», απαντά, ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν θα έκανε τα πάντα για τα λεφτά. «Έχω απορρίψει δουλειές όπως να παρουσιάσω reality shows και τηλεπαιχνίδια που είχαν πολλά χρήματα, μόνο και μόνο από άποψη.

Όσον αφορά την κόρη του Ελεονόρα Ζουγανέλη, ο ίδιος λέει πως τιμά τις επιλογές της και την καμαρώνει. «Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη Ελληνίδα τραγουδίστρια, είναι ένα ακέραιο παιδί και την καμαρώνω».

Τελικά η ζωή του έχει φερθεί καλά. Δεν είναι τυχαίο που όπως λέει και ο ίδιος, «ό,τι και να κάνω στη ζωή μου είχε πάντα επιτυχία. Έχω ζήσει μια γεμάτη ζωή. Το μόνο που θέλω είναι να μην αδειάζω τις ζωές των άλλων».